  • 11. Data: 2002-07-31 18:30:21
    Temat: Re: stale zlecenia w PKO BP
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Turowski" <t...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ahj5ep$ifb$1@news.tpi.pl...

    > Chyba masz racje. Zeby bylo ciekawiej, to za kwiecien, maj i czerwiec LZE
    > obciazyl mnie odsetkami lacznie na 0,19 PLN, bo PKO BP SA wyslalo
    pieniadze
    > zaksiegowane dokladnie dwa dni po terminie zaplaty.

    Ja mam akurat w tej materii pozytywne doświadczenia. Korzystam ze zlecenia
    stałego od wielu lat i zawsze pieniądze schodzą z konta kilka dni (nawet i
    tydzień) po terminie podanym na rachunku. Nie wiąże się to z żadnymi
    konsekwencjami ze strony fakturodawcy. Rzecz się dzieje w Poznaniu a dotyczy
    tutejszego PKO BP SA i Zakładu Energetycznego (wyłącznie). Inne płatności
    chodzą jak Pan Bóg przykazał.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare i najnowsze regulaminy NOM tamże do obejrzenia)

  • 12. Data: 2002-08-01 18:08:18
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    dotyczy
    > tutejszego PKO BP SA i Zakładu Energetycznego (wyłącznie). Inne płatności

    Oj, chyba ryzykujesz, ze ktos z Zakladu to przeczyta i skoncza sie rowniez
    w Poznaniu dobre czasy placenia naleznosci po terminie...
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl