    From: "Konrad Turowski" <t...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stale zlecenia w PKO BP
    Date: Tue, 23 Jul 2002 10:50:42 +0200

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał

    > PKO. bank nie wykonal prawidlowo Twojej dyspozycji. Dodatkowo mozesz sie
    > spytac, jakim gołębiem pocztowym wyslano ten przelew w sobote.
    >
    > A jakiekolwiek umowy (nawet, gdyby istnialy) banku z kimkolwiek Ciebie nie
    > obchodza .

    Chyba masz racje. Zeby bylo ciekawiej, to za kwiecien, maj i czerwiec LZE
    obciazyl mnie odsetkami lacznie na 0,19 PLN, bo PKO BP SA wyslalo pieniadze
    zaksiegowane dokladnie dwa dni po terminie zaplaty.
    Oczywiscie, te odsteki z mojego konta sobie wzieli i spokojnie wyslali do
    LZE w ogole mnie o tym nie informujac. Kwota zadna wlasciwie, ale tez mi sie
    nie wydaje, zeby powazny bank mogl sobie pozwalac na tak swobodne
    traktowanie pieniedzy klienta, jakie by to pieniadze nie byly.
    Kiedy zwrocilem uwage w PKO BP to zapewnili, ze juz wiecej cos podobnego sie
    nie powtorzy. No i rzeczywiscie, w tym miesiacu zaplacili z wyprzedzeniem az
    trzech dni jakos zupelnie nie zastanawiajac sie, ze w taki sposob to znowu
    przeciez ja trace, bo pozbawiaja mnie naleznych odsetek, malych bo malych
    ale zawsze, od moich pieniedzy, ktore przez te trzy dni by sie naliczyly, a
    oni biora sobie z mojego konta kiedy chca...
    No i co z tym zrobic?... Chyba nie jestem jedynym klientem lodzkiego
    oddzialu PKO BP SA z ktorego pieniedzmi tak sobie swawola?
    Konrad Turowski
    turowski@xl.wp.pl>