  • 1. Data: 2003-07-07 14:01:36
    Temat: sprzedaz dlugu
    Od: "jusia" <j...@g...pl>

    Witam
    Od pewnego czasu mam zadluzenie w banku, pisalam o rozlozenie na ratrty,
    raty dostalam i tutaj ja nie wywiazalam sie ze zobaowiazania, z roznych
    przyczyn, ale one tu nie sa istotne.
    Dlug jak byl tak jest tyle ze dzis dostalam info z banku o sprzedaniu mojego
    dlugu jakijes firmie ktora sie nazywa X.
    Pytanie moje brzmi czy bank mogl to zrobic? Czy nei powinien wystawic mi
    jakiejs egzekucji bankowej? zwrocic sie do sądu? przekazac sprawe
    komornikowi? Sprzedali moj dlug, moje dane..
    Bardzo prosze o opinie.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-07 14:07:38
    Temat: Re: sprzedaz dlugu
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Pytanie moje brzmi czy bank mogl to zrobic? Czy nei powinien wystawic mi
    > jakiejs egzekucji bankowej? zwrocic sie do sądu? przekazac sprawe
    > komornikowi?

    Gdyby nie mogli tego zrobić, to by nie zrobili, to jest zbyt poważna sprawa,
    a widocznie uznali, że bardziej im się opłaca sprzedać dług i niech firma X
    się martwi o odebranie, komorników, nakazówkę itp. Być może bank ma taką
    standardową procedurę, że firma X się zajmuje egzekwowaniem należności.....

    Pozdrawiam,
    MK

  • 3. Data: 2003-07-07 16:32:05
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "marcintoja0" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się martwi o odebranie, komorników, nakazówkę itp. Być może bank ma taką
    > standardową procedurę, że firma X się zajmuje egzekwowaniem

    pytanie 1 - czemu skrywana jest nazwa banku i tez firmy X ?? przeciez to
    ciekawe i jawne informacje (mam nadzieje, ze nie dlatego - ze .. :-)))))
    pytanie 2 - i co sie dalej dzieje po tej sprzedazy ?? to juz serio powazne
    pytanie - bo moze tez sobie wezme jakis dlug - a niech go sprzedaja jeden
    innnemu - o ile nie bede musial go splacac (bez wzgledu na przyczyny i
    powody)

  • 4. Data: 2003-07-07 17:06:31
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > pytanie 1 - czemu skrywana jest nazwa banku i tez firmy X ?? przeciez to
    > ciekawe i jawne informacje (mam nadzieje, ze nie dlatego - ze .. :-)))))

    też mnie to ciekawi, ale sądze że wiele banków tak robi, słyszałem o WBK,
    PeKaO....

> [...]
    > pytanie - bo moze tez sobie wezme jakis dlug - a niech go sprzedaja jeden
    > innnemu - o ile nie bede musial go splacac (bez wzgledu na przyczyny i

    Co może się dziać, prawdopodobnie wysyłają głupie listy z pseudo-pogróżkami
    typu "my jesteśmy bardzo skuteczni, możesz się o tym przekonać jak nie
    zaczniesz płacić" a jak przyjdzie co do czego, to idzie sprawa o nakaz
    zapłaty, (ok. dwa tygodnie) i wtedy mają możliwość dochodzenia gdzie masz
    jakiś majątek, aby go ew. próbować przejąć itp. itd..
    Ew. mogą jeszcze staszyć przez telefon, używając oczywiście tak dobranych
    słów, żeby było to w ich działu prawnego intrerpretacji zgodne z prawem;)
    Miałem okazję skorzystać z usług znanej firmy również zajmującej się tego
    typu działalnością,...... i nic nie zdziałali, mój dłużnik podpisał im, że
    zapłaci pewną kwotę w ciągu kilku dni i przepadł jak kamfora......

    Pozdrawiam,
    MK