  • 1. Data: 2003-07-07 13:24:02
    Temat: [Inteligo] Pyt o autoryzacje
    Od: "Olek" <a...@n...onet.pl>

    Czesc,
    Od niedawna mam konto w Inteligo (przedtem ING BSK). Moze wiecie dlaczego
    placac
    VE z Inteligo autoryzacja jest zawsze podpisem a nie PIN'em w POS'ie? Juz
    kilka razy mialem
    sytuacje, ze sprzedawca juz mial mi podawac klawiaturke, po czym jednak
    podawal
    dlugopis i wydruk :-)

    Pozdr,
    Olek

  • 2. Data: 2003-07-07 14:09:40
    Temat: Re: [Inteligo] Pyt o autoryzacje
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilka razy mialem
    > sytuacje, ze sprzedawca juz mial mi podawac klawiaturke, po czym jednak

    Dlatego że taka informacja (o potwierdzeniu podpisem a nie PINem) jest
    zapisana na pasku magnetycznym karty. Inaczej mówiąc - ten model tak ma.

    Pozdrawiam

    Marek