eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta › Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    From: t...@p...onet.pl (Jacek Sitowski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    Date: Fri, 26 Mar 2004 23:00:15 GMT

    W dniu Fri, 26 Mar 2004 22:43:44 +0100, "Maciek Kycler"
    <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >A ja spotkałem się ze sklepem (nie z laptopami co prawda, ale z odzieżą i
    >artykułami dla dzieci), że woleli kartę od gotówki.

    Nawiązując do wypowiedzi JerzyRa, przy zakupie magnetowidu tradycyjnie
    zapytałem, jaki opust przy zapłacie gotówką, nie kartą, jakiś procent
    uzgodniliśmy (chyba 5%), po czym stwierdziłem, że w takim razie wrócę za
    kilkadziesiąt minut z gotówką, a sprzedawca stwierdził, że jeśli mam
    kartę, to on chętnie przyjmie obniżoną płatność od razu i na tym
    stanęło.

    Jacek Sitowski