  • 11. Data: 2022-01-25 13:24:59
    Temat: Re: spłacić wcześniej kredyt hipo czy może nie?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Tam jeden frank za cały dom lub jedno euro za cały dom.

    wiejski dom tzw. rustico (przerobiony ze stajni) za 1 CHF

    tak, ale ww. jest pod nadzorem konserwatora zabytków, trzeba go
    odrestaurować zgodnie z zaleceniami tegoż co wiąże się z kosztami rzędu
    kilkudziesięciu tysięcy CHF

    to ja już wolę Poznań ;-)
    w Szwajcarii (i okolicach) co najwyżej wakacje

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 12. Data: 2022-01-25 14:40:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Skoro Twoi klienci mają tylko drobne, to zmieniamy na Tajlandię lub Am. Pd. śladami
    Cejrowskiego.

    -----

  • 13. Data: 2022-01-25 15:11:55
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 14:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Skoro Twoi klienci mają tylko drobne, to zmieniamy na Tajlandię lub Am.
    > Pd. śladami Cejrowskiego.

    niestety, w świecie polityki ani celebrytów nie działam więc pozostaje
    mi jedynie obsługiwać tzw. mass clients

  • 14. Data: 2022-01-25 16:06:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Zdzichu500 <n...@n...org> writes:

    > Jak ktoś pyta to raczej powinien spłacić. Jak ktoś umie z kapitału
    > dostać długoterminowo netto powyżej WIBOR+1,42% to pewnie może się
    > zastanowic ale czy ktoś taki zadaje takie pytania?

    Swoją drogą, osiągnięcie takiego zwrotu to nic trudnego.
    Aczkolwiek ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej w obecnych
    warunkach wydaje mi się bardzo duże, wszystko razem może dać ujemną
    wartość oczekiwaną zwrotu. No i samo to się nie robi.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 15. Data: 2022-01-25 21:40:37
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    W dniu 25.01.2022 o 16:06, Krzysztof Halasa pisze:

    > Swoją drogą, osiągnięcie takiego zwrotu to nic trudnego.

    Dla jednych łatwo, dla innych trudno. Zakładam, że ktoś komu przychodzi
    to łatwo nie zadaje takich pytań ;)

    > Aczkolwiek ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej w obecnych
    > warunkach wydaje mi się bardzo duże, wszystko razem może dać ujemną
    > wartość oczekiwaną zwrotu. No i samo to się nie robi.

    I jeszcze czy ktoś kto prowadzi jakiś biznes to ma skalowalny ten biznes
    na tyle, że może wrzucić w niego kasę na mieszkanie i osiągnąć zysk bo
    to nie jest takie oczywiste. No i nie każdy prowadzi jakikolwiek biznes.
    Całkiem sporo ludzi jednak nigdy nie prowadziło żadnego biznesu a
    próbowanie tylko dlatego, że skądś dostało się kasę na spłatę całego
    kredytu to nie brzmi jak najlepszy pomysł.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 16. Data: 2022-01-25 22:08:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert_DF" 61ee9166$0$547$6...@n...neostrada.pl

    > klient ma kredyt z marżą 1,42% (w PLN) i kasę
    > na jego całkowitą spłatę, co powinien zrobić?

    Nie brać? -- zgadłem? Co jest nagrodą?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2022-01-26 09:50:54
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Nie brać? -- zgadłem? Co jest nagrodą?

    nie brać czego?

  • 18. Data: 2022-01-26 22:44:53
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 24.01.2022 o 12:45, Robert_DF pisze:
    > napiszcie co myślicie, zanim (być może) zechcecie przeczytać:

    Bez czytania: może spłacić, żeby uzyskać większą zdolność na zakup
    drugiego. Albo żeby "zarobić" odsetki. Jeśli ustawił ratę na 700 zł, to
    do bogatych nie należy.

    PS ten opisany bank czyli BP utrudnia spłacanie: jeśli rata jest 10-go
    to można nadpłacić wyłącznie 11-go, ale trzeba bank poinformować
    najpóźniej 7-go.. ;-(
    --
    Alf/red/

  • 19. Data: 2022-01-26 23:11:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Zdzichu500 <n...@n...org> writes:

    > Całkiem sporo ludzi jednak nigdy nie prowadziło
    > żadnego biznesu a próbowanie tylko dlatego, że skądś dostało się kasę
    > na spłatę całego kredytu to nie brzmi jak najlepszy pomysł.

    Oczywiście, takie coś to najprostsza droga do przetracenia tej kasy.
    To już lepiej przetracić ją w przyjemny sposób.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 20. Data: 2022-01-26 23:21:54
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 26.01.2022 o 22:44, Alf/red/ pisze:

    > Bez czytania: może spłacić, żeby uzyskać większą zdolność na zakup
    > drugiego. Albo żeby "zarobić" odsetki. Jeśli ustawił ratę na 700 zł, to
    > do bogatych nie należy.

    no chyba, że drugiego nie planuje lub ma taką zdolność, że mu spokojnie
    wystarczy

    > PS ten opisany bank czyli BP utrudnia spłacanie: jeśli rata jest 10-go
    > to można nadpłacić wyłącznie 11-go, ale trzeba bank poinformować
    > najpóźniej 7-go.. ;-(

    tak, ale to drobiazg, można sobie z tym poradzić, poza tym stare kredyty
    trzeba umieć spłacać, aby nie zapłacić prowizji