  • 1. Data: 2022-01-23 18:51:16
    Temat: DOładowanie telefonu
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    To jest kopia wiadomości z pl.misc.telefonia.gsm. Nie wiem jak sie robi
    przekierowanie. Sorry.

    Temat dotyczy bardziej banków, ale i telefonii GSM. Otóż chodzi o to, że w
    większości banków z obsługa internetową na rozwijanej liście pod zakładką
    "Wybierz swojego operatora" są wykazane nazwy sieci, a nie operatorów.
    Zresztą lista jest niepełna. Większość abonentów nie wie kto jest
    operatorem jego sieci i na odwrót operatorów zupełnie nie obchodzą abonenci.
    Jak wytłumaczyć tym kretynom w bankach, że abonentów obsługuje sieć.
    Udostępnia połączenia i rozlicza środki. Natomiast operator sieci zajmuje
    się infrastrukturą udostępniając sieciom obsługę techniczną. Pisałem w tej
    sprawie do kilku banków bez efektu. Nie sądzę, aby nie rozumieli o co
    chodzi. Myślę, że robią to celowo i złośliwie, mając klientów w głębokim
    poważaniu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2022-01-23 20:09:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Kamil.
    On 23.01.2022 18:51 you wrote:

> [...]
    > Pisałem w tej sprawie do kilku banków bez efektu. Nie sądzę, aby nie
    > rozumieli o co chodzi. Myślę, że robią to celowo i złośliwie, mając

    Zagłosuj nogami.
    U siebie w aliorze mam 10 pozycji do wyboru.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2022-01-23 20:53:17
    Temat: Re: DOładowanie telefonu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 23 Jan 2022 18:51:16 +0100, w <61ed9596$0$493$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Kamil" <n...@t...pl> napisał(-a):

> [...]
    > większości banków z obsługa internetową na rozwijanej liście pod zakładką
    > "Wybierz swojego operatora" są wykazane nazwy sieci, a nie operatorów.

    Masz 4 sieci. Jak lista może być niepełna?

    > Większość abonentów nie wie kto jest
    > operatorem jego sieci i na odwrót operatorów zupełnie nie obchodzą abonenci.

    Raczej każdy wie.

  • 4. Data: 2022-01-23 22:44:15
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik napisał:

    > Masz 4 sieci. Jak lista może być niepełna?

    Sieci to są operatorzy? A sieci to Orange, Play, Plus, T-Mobile, wRodzinie,
    Vectra, itd.

    https://komorkomat.pl/polskie-sieci-komorkowe/

    95% nie wie i nie obchodzi go to.

    Pzdr

  • 5. Data: 2022-01-23 23:20:40

    Sun, 23 Jan 2022 22:44:15 +0100, w <61edcc31$0$463$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Kamil" <n...@t...pl> napisał(-a):

    > A sieci to Orange, Play, Plus, T-Mobile, wRodzinie,
    > Vectra, itd.

    Nie.