    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: spłacić wcześniej kredyt hipo czy może nie?
    Date: Tue, 08 Feb 2022 23:30:04 +0100

    Poldek <p...@i...eu> writes:

> [...]
    >>> 2. spłacić część (ew. jaką?) czy może

    > Jeszcze lepsza opcja to kasę wpłacić na rachunek bilansujący.
    > Rata odsetkowa spada do zera, a pieniądze są pod ręką w razie czego -
    > taki psychologiczny bufor.

    1. O ile się taki rachunek ma. (Miały to m*banki i PKOBP, przy czym o
    m*banki dla pierwszych klientów miały to za darmo, a póżniej kazały
    sobie płacić)
    2. Mam wrażenie, ze nie rozwiązuje to wszystkich problemów. Gdy się
    widzi "kupę kasy" na rachunku bilansującym, to jest pokusa żeby to
    wydać.

    KJ