  • 1. Data: 2004-11-24 20:35:54
    Temat: splacac kredyt w dolarach
    Od: marcin & aneta <a...@m...pl>

    witam

    czy jest jakis bank w ktorym moglbym wziazc i splacac kredyt w
    dolarach ? w sumie najwazniejsze zeby go splacac w dolarach :)

    z gory dzieki za odp

    --
    www.bullmastiff.pl

  • 2. Data: 2004-11-25 10:30:05
    Temat: Re: splacac kredyt w dolarach
    Od: Przemax <v...@w...pl>

    Na pewno nykredit i PKO BP - mieszkaniowe.

    Przemax czyli
    Przemyslaw Zylinski

  • 3. Data: 2004-11-25 10:35:59
    Od: w...@o...pl

    > w sumie najwazniejsze zeby go splacac w dolarach :)

    W Polsce sa kredyty denominowane w USD, ale splaca sie je w zlotówkach w
    zaleznosci od aktualnego kursu dolara. Szczerze mowiac nie spotkalem sie
    jeszcze z takim produktem zeby splacalo sie kredyt w USD, ale byc moze ktorys
    bank taki kredyt oferuje. Ja wzialem 2 lata temu kredyt denominowany w USD i
    jestem bardzo zadowolony bo kurs dolara od tego czasu spadl o prawie 1 PLN :-))

  • 4. Data: 2004-11-25 18:32:09
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    W sumie ciekawe, jak się banki zabezpieczyły przed takim ryzykiem kursowym.
    JaC

  • 5. Data: 2004-11-27 12:43:34
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >W sumie ciekawe, jak się banki zabezpieczyły przed takim ryzykiem kursowym.
    > JaC

    Chyba nie musiały. Prawdopodobnie jak bierzesz kredyt kupują na rynku walutę
    i dla nich bazą też jest waluta nie PLN.

  • 6. Data: 2004-11-28 08:29:55
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "rsa127" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba nie musiały. Prawdopodobnie jak bierzesz kredyt kupują na rynku
    > walutę i dla nich bazą też jest waluta nie PLN.

    Dokladnie . Banki natychmiast zabezpieczaja sie przed ryzykiem na rynku
    miedzybankowym. No czasami nie natychmiast, gdy uwazaja, ze warto na jakis
    czas pozostawic niezrownowazona pozycje walutowa. Ale to wtedy ich czysta
    spekulacja.

    Malin

    --

    ------