  • Data: 2005-07-05 20:46:20
    Temat: Re: spadek - ujemny
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    JureK wrote:

    > powiem

    > śmierci

    > I to mnie zainteresowało, bo wydaje mi się, że bank ma 10 lat.
    > Czy jest jakiś przepis?

    generalnie 10, z tytułu działalności gospodarczej zwykle 3
    ale jeszcze jest art 731 KC.

    Art. 731. Roszczenia wynikające ze stosunku rachunku bankowego
    przedawniają się z upływem lat dwóch. Nie dotyczy to roszczeń o zwrot
    wkładów oszczędnościowych.

    Może dlatego bank jest taki miły, bo już dawno po sprawie.