  • 1. Data: 2004-06-17 19:59:38
    Temat: sklep internetowy - warto?
    Od: urszula <u...@w...pl>

    witam!
    chciaąłm zapytac o taka sprawę: czy waszym zdaniem opłaca się
    prowadzenie sprzedaży przez sklepy internetowe? Czy są jakieś badania
    przeprowadzane jaki procent ludzi odwiedza i co ważniejsze kupuje w
    takich sklepach? Gdzie mogę je znaleźć? A co wy sądzicie na ten temat?
    pozdrawiam
    urszula

  • 2. Data: 2004-06-17 20:44:03
    Temat: Re: sklep internetowy - warto?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    urszula napisał(a):

    > witam!
    > chciaąłm zapytac o taka sprawę: czy waszym zdaniem opłaca się
    > prowadzenie sprzedaży przez sklepy internetowe?

    Tak. Minimalne koszty i pełna kontrola nad sprzedawanym sprzętem czy co tam
    chcesz sprzedawać. Do kompletu jest tyle aplikacji do tworzenia sklepu
    internetowego, że nie stanowi to aktualnie żadnego problemu

    > Czy są jakieś badania
    > przeprowadzane jaki procent ludzi odwiedza i co ważniejsze kupuje w
    > takich sklepach?

    Tak. Liczba osób chcących płacić za towary w sieci stale rośnie

    >Gdzie mogę je znaleźć?

    Niestety nie wiem. Może cos będzie na http://www.money.pl ?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-06-18 08:40:56
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Moze tu?

    http://www.gemius.pl/Info/index_flash.php

    Wiem, ze ta firma publikuje od czasu do czasu raporty na temat e-handlu. Nie
    wiem, czy to jest darmowe, czy platne.

    Powodzenia

    sanula