  • 1. Data: 2004-06-17 19:06:44
    Temat: kredyt odnawialny w m banku
    Od: urszula <u...@w...pl>

    witam!
    Od 7 miesięcy posiadam konto w mbanku ale praktycznie nie korzystam z
    niego. Mam równiez konto (18 miesięcy) w e-Integrum które jest jak
    najbardziej kontem aktywnym - średnie wpływy około 1300 zł. Chciałabym
    korzystac z konta mbankowego ale zależy mi przyznaniu lini kredytowej (w
    e-Integrum mam włączony debet 500 zł). Nie posiadam jednak umowy o
    pracę. Kiedy więc próbuję wypełnić wniosek na stronie mBanku o
    przyznanie lini kredytowej, w momencie konieczności wpisania od ilu
    miesięcy jestem zatrudniona musze wpisac 0 i nie mogę dalej ruszyć. Czy
    jest jakaś inna metoda - konsultant, mail sama nie wiem. Czy ktoś z was
    miał podobny problem? Czy powinnam dac sobie spokój? pozdrawiam
    urszula