  • 1. Data: 2004-06-17 19:44:16
    Temat: Skad najszybciej przelac pieniadze do mBanku?
    Od: "Karol Nowak" <k...@u...t-o.eranet.pl>

    Z jakiego banku proponujecie mi przelac pieniadze do mBanku aby pojawily sie
    po pierwszej sesji elixiru (13:00)?
    Mieszkam w miescie wojewodzkim wiec w gre wchodza wszystkie placowki.

    --
    pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedzi
    Karol Nowak

  • 2. Data: 2004-06-17 20:18:56
    Temat: Re: Skad najszybciej przelac pieniadze do mBanku?
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Karol Nowak" <k...@u...t-o.eranet.pl> napisał w
    wiadomości news:cassi5$pqj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Z jakiego banku proponujecie mi przelac pieniadze do mBanku aby
    pojawily sie
    > po pierwszej sesji elixiru (13:00)?
    > Mieszkam w miescie wojewodzkim wiec w gre wchodza wszystkie placowki.

    Przelać czy wpłacić? Bo to różnica. Zawsze najlepiej jest zlecić
    poprzedniego dnia, jeśli można - to z datą realizacji w danym dniu. W
    inny przypadku, jeśli chcesz iść do oddziału marmurowego i złożyć
    zlecenie pisemne albo wpłacić na rachunek w innym nbanku, możesz albo
    nie zdążyć załapać się na przetwarzanie wewnętrzne na I sesję, albo - co
    gorzej - bank zrealizuje Twój przelew następnego dnia. Zdaje się, że BZ
    WBK ma na tą okoliczność specjalną usługę, nazywa się bodajże tani
    przelew. Jeśli chodzi o sesje Elixiru, to musiałbyś chyba pogrzebać na
    stronach konkretnych banków, żeby sprawdzić, do kiedy można składać
    zlecenia na poszczególne sesje.
    Generalnie jeśli chcesz całość tego rodzaju operacji maksymalnie
    skrócić i mieć pewność, kiedy zostanie zrealizowana, to najlepiej jest
    korzystać z usług banków typowo internetowych (bo te z urodzenia
    klasyczne z dostępem przez Internet czasem mają takie właśnie
    "wiewiórki" jak BZ WBK - można sobie nawet nie zdawać sprawy, że przelew
    z założenia nie wywędruje w dniu jego zlecenia).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 3. Data: 2004-06-17 20:25:19
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Karol Nowak napisał:
    > Z jakiego banku proponujecie mi przelac pieniadze do mBanku aby
    > pojawily sie po pierwszej sesji elixiru (13:00)? Mieszkam w miescie
    > wojewodzkim wiec w gre wchodza wszystkie placowki.

    Np. Bank Ochrony Środowiska - sprawdzone empirycznie. Tylko odpowiendnio
    wcześniej przed 13-tą musiałbyś wpłacić. Ale nie wiem czy w Twoim
    mieście jest placówka tego banku, bo nie w każdym wojewódzkim ma swoje
    oddziały. W każdym razie na pewno tego samego dnia będziesz miał kasę na
    rachunku w mBanku. Ja kiedyś wpłacałem koło 15-tej i wieczorem miałem ją
    na rachunku. Spróbowałbym też w Deutsche Bank, Raiffeisen, Nordea.

    K.

  • 4. Data: 2004-06-17 21:27:31
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w
    wiadomości news:casut9$6hf$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > rachunku w mBanku. Ja kiedyś wpłacałem koło 15-tej i wieczorem miałem

    > na rachunku. Spróbowałbym też w Deutsche Bank, Raiffeisen, Nordea.

    No, polegaj na słowie Krystka, to Zabłocki się odezwie. Krystku, I
    sesja Elixiru odbywa się rano. Nie pamiętam godziny, ale coś między 8.00
    a 9.00. Żeby się na nią załapać, zlecenie w którymkolwiek z banków
    należy złożyć pewnie nie później niż do 8.00 (w mBanku bodzjże do 7.00),
    więc Twoje "odpowiendnio wcześniej przed 13-tą" jest, delikatnie
    mówiąc - cholernie niedokładne. A że mBank księguje środki z I sesji
    dopiero o 13.00 - to inna brocha. Na podobną brochę radziłem w
    poprzednim poście uważać (BZ WBK).

  • 5. Data: 2004-06-17 21:31:38
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Jarosław Lech napisał(a):

    > No, polegaj na słowie Krystka, to Zabłocki się odezwie. Krystku, I
    > sesja Elixiru odbywa się rano. Nie pamiętam godziny, ale coś między 8.00
    > a 9.00.

    Sesja łamana jest IMHO o 9:00

    > Żeby się na nią załapać, zlecenie w którymkolwiek z banków
    > należy złożyć pewnie nie później niż do 8.00 (w mBanku bodzjże do 7.00),

    W mBanku chyba do 5:50 :)

    > więc Twoje "odpowiendnio wcześniej przed 13-tą" jest, delikatnie
    > mówiąc - cholernie niedokładne.

    Dokładnie ;-)

    Moja rada: udać się do oddziału banku BGŻ wdrożonego do CSI (Centralnego
    Systemu Informatycznego). Z moich obserwacji wynika, że złożenie
    dyspozycji przelewu nawet 10 minut przed godziną łamania sesji powoduje,
    że pieniążki zostaną wysłane właśnie najbliższą sesją. Nie wiem, czy tak
    będzie na 100%, ale - jeśli miałbym spróbować, to na pewno tam ;-) Można
    też zapytać (nawet teraz) na 0801123456 - powinni wiedzieć, czy to się
    uda (w moim odczuciu pracownicy CallCenter są w miarę kompetentni ;-))

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 6. Data: 2004-06-17 23:00:55
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Eeee, tam - czepiacie się ;-) Nie pisał jak rano ma być wykonana wpłata
    i ile gotów jest zapłacić za tę usługę ;-)

    K.

    P.S. Ja tam za przelew z BOŚ do mBanku płacę 50 groszy :P

  • 7. Data: 2004-06-18 01:07:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Z jakiego banku proponujecie mi przelac pieniadze do mBanku aby pojawily sie
    > po pierwszej sesji elixiru (13:00)?
    W tytule pytałeś skąd najszybciej przelać,
    odpowiadam: z mBanku :-)
    ale jeśli chcesz by pojawiły się dopiero po 13:00,
    to musisz dokonać przelewu nie prędzej niż po 13:00
    bo inaczej pojawią się za szybko ;-P

    > Mieszkam w miescie wojewodzkim wiec w gre wchodza wszystkie placowki.
    Nie sądzę, byś miał w każdym banku konto,
    więc może raczej chcesz wpłacić?
    W Poznaniu jest kilka osób, które mają (niepuste) konto w mBanku
    więc najszybciej będzie jeśli znajsziesz kogoś, kto takie ma
    i zechce Ci przelać ze swojego, jak dasz mu gotówkę.

    Wszystkie pozostałe sposoby są znacznie wolniejsze,
    i zależą od tego w który dzień i o której czcesz tej wpłaty dokonać.
    Warunki spełni każdy bank, który wyśle przelew I sesją
    eliksiru (zwykle między 6:00 a 9:00 w zależności od banku)

    St.

  • 8. Data: 2004-06-18 01:52:51
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Warunki spełni każdy bank, który wyśle przelew I sesją
    > eliksiru (zwykle między 6:00 a 9:00 w zależności od banku)

    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/