  • 1. Data: 2005-08-23 20:16:21
    Temat: skandia - co sadzicie o ofercie
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Witam,

    Wlasnie studiuje oferte firmy Skandia i jej szeroka oferte funduszy. Firma
    chwali sie jakie to duze zyski oferuje ale zastanawiam sie czy ktos
    korzystal z ich uslug i moze sie podzielic wrazeniami.

    Pozdrawiam
    Piotrek,

  • 2. Data: 2005-08-24 05:26:11
    Temat: Re: skandia - co sadzicie o ofercie
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Piotrek" <p...@b...pl> napisała:

    >Wlasnie studiuje oferte firmy Skandia i jej szeroka oferte funduszy. Firma
    >chwali sie jakie to duze zyski oferuje ale zastanawiam sie czy ktos
    >korzystal z ich uslug i moze sie podzielic wrazeniami.
    Tak, korzystałem i korzystam. Lepiej uruchom sobie SFI w mbanku - mniejsze
    są prowizje a funkcjonalność ta sama (albo i większa). Ogólnie produkt
    Skandii jest trochę przestarzały. Poza tym trudno się z nimi rozstać
    (bardzo wysoka opłata likwidacyjna przy rozwiązywaniu umowy przed czasem).
    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2005-08-24 07:56:03
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Skandii jest trochę przestarzały. Poza tym trudno się z nimi rozstać
    > (bardzo wysoka opłata likwidacyjna przy rozwiązywaniu umowy przed czasem).

    Dzieki serdeczne,

    Wlasnie oto mi chodzilo. Nie wszystko jest napisane na stronach :)
    A konto w mBanku i SFI juz mam :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2005-08-24 16:02:57
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Tak, korzystałem i korzystam. Lepiej uruchom sobie SFI w mbanku -
    > mniejsze
    > są prowizje a funkcjonalność ta sama (albo i większa).

    Nie korzystam i nie zachęcam, ale w Skandii przy zmianie funduszy nie
    placisz belkowego. Za to placisz prowizje przy wplacie.
    Pytanie - jak często chcesz zmieniac sposob lokowania pieniedzy ?

    MichalL

  • 5. Data: 2005-08-28 08:13:03
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Aug 2005 18:02:57 +0200, MichalL
    <m...@N...poczta.onet.pl> napisał:

    > Nie korzystam i nie zach?cam, ale w Skandii przy zmianie funduszy nie
    > placisz belkowego. Za to placisz prowizje przy wplacie.
    > Pytanie - jak cz?sto chcesz zmieniac sposob lokowania pieniedzy ?
    >
    > MichalL

    I jeszcze jedno - w Skandii masz inwestycje na prawach polisy, więc nikt
    nie może Ci ruszyć tych pieniążków. To czasami jest warte parę goszy.
    Zbyszek