  • 1. Data: 2002-07-15 03:55:18
    Temat: Re: sesje ELIKSIRU w bankach
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Peptulis Amargolis" <p...@i...pwr.wroc.pl> wrote ...
    > interesuje mnie mbank, pko bp, pekao sa, bzwbk?

    o polnocy

  • 2. Data: 2002-07-15 04:44:17
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    > Rano, w południe i po południu, a dokładnie ta każdy bank ma inne godziny
    > sesji wychodzących i przychodzących, poczytaj tu http://www.kir.com.pl/
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    czy to znaczy ze jesli przelew wyszedl przed 16:00 to po 17:30 bedzie juz na
    koncie?

    cytata:

    a.. Sesja poranna
    a.. poczatek: 9.30
    b.. koniec: 11.00
    b.. Sesja poludniowa
    a.. poczatek: 13.30
    b.. koniec: 15.00
    c.. Sesja wieczorna
    a.. poczatek: 16.00
    b.. koniec: 17.30
    d.. Sesje odbywaja sie wylacznie w dni robocze
    e.. Minimalny czas przeslania zlecenia miedzy bankami (np. przelewu): 2
    godziny
    f.. Maksymalny czas przeslania zlecenia: 1 dzien roboczy
    g.. Przelew tani (wystepuje w WBK): przelew wysylany sesje poranna elixir
    w nastepnym lub trzecim dniu roboczym

  • 3. Data: 2002-07-15 05:22:34
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> wrote ...
    > na
    >
    > To zależy, jak wcześnie trzeba zlecić przelew, aby wyszedł daną sesją i
    jak
    > szybko (czy w ogóle) bank księguje przelew przychodzący z danej sesji :-))
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    no wlasnie ! ja mam wrazenie ze niektore banki ksieguja dopioro o polnocy
    (lub o innych dziwnych godzinach)! i dopiero wtedy widac na koncie (przez
    internet) szmalec...... niezaleznie od eliksiru.....

  • 4. Data: 2002-07-15 09:03:49
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote...

    > Oj, Mscislaw, Mscislaw. Moze zostaniesz doradca Expandera ? ;-)))

    sorry, wymsknelo mi sie bo czasami widze date wplyniecia przelewu w postaci
    "0:00"...

  • 5. Data: 2002-07-15 15:43:10
    Temat: sesje ELIKSIRU w bankach
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    Czesc,

    czy ma ktos informacje o ktorej sa sesje eliksiru w poszczegolnych
    bankach:

    interesuje mnie mbank, pko bp, pekao sa, bzwbk?

    Z gory dzieki

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 6. Data: 2002-07-15 16:37:12
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2002-07-15 16:37:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik"

    > Rano, w południe i po południu, a dokładnie ta każdy bank ma inne godziny
    > sesji wychodzących i przychodzących, poczytaj tu http://www.kir.com.pl/

    lepszy link jest chyba na ebankach:
    http://www.ebanki.pl/zasoby/kir.html
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-07-15 16:47:58
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Robert Wicik"

    > lepszy link jest chyba na ebankach:
    > http://www.ebanki.pl/zasoby/kir.html
    > *** blad ***

    Widzę, że strona rozwinęła się - dawno tam nie zaglądałem.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 9. Data: 2002-07-15 16:50:53
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2002-07-15 20:43:07
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    M...@n...com (Mscislaw) wrote in <agura4$lf1$1@phys-news1.kolumbus.fi>:

    /ciach.../

    >o polnocy

    Oj, Mscislaw, Mscislaw. Moze zostaniesz doradca Expandera ? ;-)))

    Wojtek