  • 1. Data: 2002-12-20 10:21:14
    Temat: serwis SMS Inteligo podwójne opłaty...
    Od: "supermenn" <s...@p...onet.pl>

    Odkryłem niedawno, że kasują mnie 2 razy 4,99 za sms serwis, raz za konto
    osobiste i raz za firmowe !!!!
    Gdy już się pogodziłem z tym, chciałem zrezygnować z serwisu sms do konta
    osobistegoto pani powiedziała mi (15 min czekałem na infolini), że albo
    podwójnie albo wogóle... ponieważ serwis jast przyporządkowany do nr
    telefonu kom....
    Co wy na to ?
    Pozdrawiam supermenn....

  • 2. Data: 2002-12-20 10:27:23
    Temat: Re: serwis SMS Inteligo podwójne opłaty...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Okropny bank, okropne konto - zamknij je.

  • 3. Data: 2002-12-20 10:30:51
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "supermenn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osobistegoto pani powiedziała mi (15 min czekałem na infolini), że albo
    > podwójnie albo wogóle... ponieważ serwis jast przyporządkowany do nr

    Jeśli jeszcze raz wyślesz tego posta to będą Cię kasować 4 razy

    --
    Andrzej
    f...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-12-20 11:10:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > osobistegoto pani powiedziała mi (15 min czekałem na infolini), że albo
    > podwójnie albo wogóle... ponieważ serwis jast przyporządkowany do nr

    Że jest to napisane w TOiP.

    Jest tam tekst "opłaty miesięczne naliczane są osobno dla każdego konta".

    A jeśli masz karty Visa Electron do konta firmowego i prywatnego, to też
    chcesz, żeby obiążali Cie za jedną?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2002-12-20 11:40:40
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Że jest to napisane w TOiP.

    W tabeli jest napisane, ze jezeli zamawiasz serwis SMS do konta firmowego,
    automagicznie placisz tez za srerwis
    konta prywatnego???

    > Jest tam tekst "opłaty miesięczne naliczane są osobno dla każdego
    > konta".

    A jest napisane OBOWIAZKOWO?

    > A jeśli masz karty Visa Electron do konta firmowego i prywatnego, to
    > też chcesz, żeby obiążali Cie za jedną?

    Czy w TOiP jest tez napisane, ze MUSISZ miec obie?

    M.

  • 6. Data: 2002-12-20 11:47:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > Jest tam tekst "opłaty miesięczne naliczane są osobno dla każdego
    > konta".

    A gdzie jest napisane, ze nie mozna zamowic uslugi do pojedynczego
    konta?

    MJ

  • 7. Data: 2002-12-20 12:11:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:atuvmq$t86$1@news.tpi.pl...

    > W tabeli jest napisane, ze jezeli zamawiasz serwis SMS do konta firmowego,
    automagicznie placisz tez za srerwis
    > konta prywatnego???

    No tak, sorki. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2002-12-20 14:05:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atutrn$a4m$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    > konta".
    >
    > A jeśli masz karty Visa Electron do konta firmowego i prywatnego, to

    No wiesz, Wojtek, nie spodziewłem się takiego stanowiska akurat u Ciebie :)

    --
    Robert

  • 9. Data: 2002-12-20 14:33:23
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:aturd6$4nf$1@news.onet.pl...
    > Okropny bank, okropne konto - zamknij je.

    Tyś jest merytoryczny ;-)))

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-12-20 14:33:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "supermenn" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > osobistegoto pani powiedziała mi (15 min czekałem na infolini), że albo
    > podwójnie albo wogóle... ponieważ serwis jast przyporządkowany do nr

    Przerabiałem to samo - ale miałem 4 konta główne :-))) W rezultacie
    zrezygnowałem wogóle.

    K. Kowalski