  • 1. Data: 2002-05-01 20:42:53
    Temat: serwer
    Od: "ciechor" <c...@p...onet.pl>

    Ten serwer od grup dyskusyhnych to news.tpi.pl
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    c...@p...onet.pl
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 2. Data: 2002-05-02 21:06:57
    Temat: Re: serwer
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ciechor" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ten serwer od grup dyskusyhnych to news.tpi.pl
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~
    > c...@p...onet.pl
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~

    To chyba nie tutaj miało iść. :)

    BTW znam lepsze :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 3. Data: 2002-05-04 10:50:22
    Od: Michał <a...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Użytkownik "ciechor" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > BTW znam lepsze :)

    Ale z możliwością wysyłania postów?
    --
    Pozdrowienia
    Michał Jędryka

  • 4. Data: 2002-05-05 08:27:42
    Temat: Re: serwer [OT]
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale z możliwością wysyłania postów?

    Ano. news.onet.pl, jestem z niego bardzo zadowolony. Jak jeszcze używałem
    news.tpnet.pl, to było koszmarnie wolno, często wogóle nie działał...
    Przerzuciłem się na news.onet.pl i nie zamierzam wracać do tpi...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 5. Data: 2002-05-05 09:22:02
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ano. news.onet.pl, jestem z niego bardzo zadowolony. Jak jeszcze używałem
    > news.tpnet.pl, to było koszmarnie wolno, często wogóle nie działał...
    > Przerzuciłem się na news.onet.pl i nie zamierzam wracać do tpi...

    news.onet.pl jest dostępny tylko dla posiadaczy konta na onecie!

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 6. Data: 2002-05-05 10:53:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > news.onet.pl jest dostępny tylko dla posiadaczy konta na onecie!

    news.gazeta.pl - tez dla posiadaczy owego konta :)

  • 7. Data: 2002-05-05 14:11:52
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości

    > news.onet.pl jest dostępny tylko dla posiadaczy konta na onecie!

    Chyba żaden problem założyć.
    Nawet sprawdzać nie trzeba. Adres "From" może być ustawiony dowolnie,
    wystarczy się logować swoim hasłem i nazwą konta z onet.pl.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl