  • Data: 2019-07-19 20:06:19
    Temat: Re: rynek złota mocno w górę
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-19 o 18:26, ąćęłńóśźż pisze:

    Tu chodzi o ujęcie kwotowe, a nie procentowe. Jeśli mam 1000$ to mogę
    zyskać/stracić, ale nie stracę więcej niż 3800zł na dziś. W praktyce -
    nigdy jeszcze dolarów nie rozdawano na ulicy, więc przyjmijmy 2zł/usd w
    kontekście historycznym. Czyli max strata to 1800.

    Jeśli mam 1000 akcji czegoś tam to mogę mieć zero - bankructwo firmy.

    Jeśli mam zakład na 1000$ lewarowany na foreksie do mogę mieć debet.