  • 1. Data: 2008-09-12 21:18:45
    Temat: rezygnacja z wbk
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    mialem konto walutowe wbk i dzis z niego zrezygnowalem. karte pani
    zabrala i przeciela, ja dostalem potwierdzenie zamkniecia rachunku a
    calosc nie trwala dluzej jak 7 minut. nie wiem na co narzekacie :)

  • 2. Data: 2008-09-12 21:28:03
    Temat: Re: rezygnacja z wbk
    Od: Pete <n...@n...com>

    Sarpedon pisze:
    > nie wiem na co narzekacie :)

    Nie chcą wydać karty z nazwiskiem Müller ;-P

    --
    Pete

  • 3. Data: 2008-09-13 08:31:51
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Pete pisze:

    > Nie chcą wydać karty z nazwiskiem Müller ;-P

    no tak, to pomijam :)
    ten watek jest jednak o rezygnacji, ktora przebiegla bezproblemowo.

  • 4. Data: 2008-09-15 13:59:22
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Pójdź za rok do innego odziału tego banku, podaj swoje nazwisko i uparcie twierdź, że
    masz u nich konto: nie ździw się, że
    okienkowa Cie znajdzie w systemie po Twoim nazwisku i imieniu...
    JaC

    -----