  • 1. Data: 2005-01-13 08:42:56
    Temat: recykling bankomatow
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Zaslyszane dzis w radio:
    Firma z Norwegii zajmujaca sie recyklingiem dostala bankomat do zlomowania.
    Okazalo sie, ze w bankomacie sa jeszcze pieniadze. Wg pracownika firmy
    bylo ich tyle, ze wystarczyloby na kupno domu i dalsza podroz.
    No wlasnie: ile maksymalnie kasy moze wejsc do np. uzywanych w Polsce
    bankomatow?
    Arek

  • 2. Data: 2005-01-13 09:47:07
    Temat: Re: recykling bankomatow
    Od: "waldi" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bylo ich tyle, ze wystarczyloby na kupno domu i dalsza podroz.
    > No wlasnie: ile maksymalnie kasy moze wejsc do np. uzywanych w Polsce

    to oczywicie zależy od rodzaju bankomatu do standardowego NCR-a wchodzą 4
    kasety, w karzedej mieści się 2300 sztk banknotów. Przeważanie bankomatu
    mają kasety o nominałach 10,20,50,100. Chociaż zdażają się też
    10,50,100,200.

    Pozdrawiam

    waldi

  • 3. Data: 2005-01-13 10:22:22
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik waldi napisał:

> [...]
    > kasety, w karzedej mieści się 2300 sztk banknotów. Przeważanie bankomatu
    > mają kasety o nominałach 10,20,50,100. Chociaż zdażają się też

    Sa jeszcze takie bankomaty, z ktorych mozna wyplacic 10/20zl... ?

    Zarowno Euronet, PKO BP, Citi(tutaj to akurat nigdy nie mozna bylo
    wyplacic mniej niz 50zl) pozwalaja na wyplate min 50zl. Jak jest z
    innymi to nie wiem bo nie korzystam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-01-13 10:25:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mithos napisał(a):

    > Zarowno Euronet, PKO BP, Citi(tutaj to akurat nigdy nie mozna bylo
    > wyplacic mniej niz 50zl) pozwalaja na wyplate min 50zl. Jak jest z
    > innymi to nie wiem bo nie korzystam.

    PKO BP pozwala na wypłatę 20 PLN.

    Wiele sieci posiada nawet 10 PLN - ING, BZWBK i inne, których teraz nie
    pamiętam

  • 5. Data: 2005-01-13 10:32:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > PKO BP pozwala na wypłatę 20 PLN.
    >
    > Wiele sieci posiada nawet 10 PLN - ING, BZWBK i inne, których teraz
    > nie pamiętam

    lubię nowe 20 z bankomatu PKO BP - specjalnie proszę o wypłatę 80 zł (czasem
    parę razy) żeby tak mi wypłacił :-)

    a 10 wypłaca jeszcze PekaoSA
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-01-13 10:42:48
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Mithos wrote:
> [...]
    >
    > Zarowno Euronet, PKO BP, Citi(tutaj to akurat nigdy nie mozna bylo
    > wyplacic mniej niz 50zl) pozwalaja na wyplate min 50zl. Jak jest z

    z pół roku temu dostałem po 20 z bzwbk

    --
    rufio.pzdr();

  • 7. Data: 2005-01-13 10:45:29
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > PKO BP pozwala na wypłatę 20 PLN.

    Az sprawdze dzisiaj.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-01-13 11:45:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2005 11:22:22 +0100, Mithos napisał(a):

    > Sa jeszcze takie bankomaty, z ktorych mozna wyplacic 10/20zl... ?

    Oczywiście... BPH, ING BŚ, Kredyt Bank, całe mnóstwo innych.
    M.in. ze względu na to że Euronet wydaje tylko 50 i 100, tak długo jeszcze
    nosiłem VE Fortisa...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 9. Data: 2005-01-13 17:58:17
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "waldi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kasety, w karzedej mieści się 2300 sztk banknotów. Przeważanie bankomatu
    > mają kasety o nominałach 10,20,50,100. Chociaż zdażają się też

    nalezy dodac, ze praktycznie nigdy nie laduje sie 100% "obsady" - wklad
    zalezy oczywiscie od lokalizacji i kalendarza bankomatu, ale bywa, że
    załadowany jest ledwie w kilku procentach, obsługa w banku ma wglad w
    wykorzystanie nominalów i dośc często i szybko można go uzupełnić, a po
    wielu próbach "kradzieży" całego bankomatu - wklad uzupelniany jest
    czesciej - ale mniejsza objetoscia (bo niewazne ze trudno sie dostac do
    wkladu, wazne, ze wklad może zniknąć z wlasnosci banku)

  • 10. Data: 2005-01-13 19:02:24
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Bez przesady, Euronet często pozwala wypłacić banknotami 20 złotowymi.
    JaC