  • Data: 2004-04-09 15:40:09
    Temat: Re: raiffisen bank
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 09 Apr 2004 13:28:43 +0200, na pl.biznes.banki, SebCz w wiadomości
    <news:opr56st5lzx3ew17@news.tpi.pl> napisał(a):

    >>> http://www.raiffeisen.pl/pop/regulamin_konto_lokacyj
    ne.pdf
    >>> Par. 13 - ani słowa o braku mozliwości wykonania przelewu z datą

    > No nie do konca. Bo tam widnieje cos takiego jak przelew odroczony.
    > Doczytałem o karcie kodów i założyłem, że pozwoli ona na zdefiniowanie
    > takiego przelewu, jak w niemal każdym innym banku... A się okazuje, że
    > trzeba to robić przez telefon i tak. Niedawno się dowiadywałem, w planach
    > mają wprowadzenie kolejnych uzyteczności, ale bliższych terminów nie była
    > mi uprzejma pani konsultantka podać. no to czekamy.

    Co gorsza, jeśli to jest dostęp do konta lokacyjnego, to w ogóle nie ma
    możliwości wykonywania przelewów zdefiniowanych. Każdy jeden przelew
    trzeba każdorazowo w całości wprowadzać od nowa, co sprowadza
    funkcjonalność tej usługi wyłącznie do nadzorowania stanu konta.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj