  • Data: 2014-12-22 02:55:58
    Temat: Re: raiffeisen - konto wygodne a konto aktywne
    Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-21 22:25, janek z pola pisze:

    > Czy rzeczywiście jest tak, że konto "aktywne" i "wygodne" to jest
    > praktycznie to samo, tylko że jak się pójdzie do markurka, to oferują konto
    > "wygodne" ponieważ roztaczają przed klientem wizję dodatkowych premii?

    Ja się sama przeniosłam z aktywnego (na które mi zmieniono konto Allegro
    po zakończeniu promocji), co mnie kosztowało 20 czy 25 PLN, ale się
    zwróciło po 3 wypłatach z bankomatu (w wygodnym bez prowizji są firmowe
    i euronet, w aktywnym tylko firmowe).

    --
    Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
    jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,