  • Data: 2004-02-23 19:22:35
    Temat: Re: [raiffeisen] konto lokacyjne ?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie zrozumiales mojej odpowiedzi. zobacz, napisalem:

    > dla mnie ...

    gdybys mniej radykalnie obcinal post na ktory odpowiadasz, moze Twoja
    odpowiedz bylaby inna ;)
    poza tym dodam - zarowno w grupie (tak przyjmijmy) rachunkow bez dostepu
    przez siec, jak i w grupie (znowu umownie) rachunkow i uslug dostepnych
    przez siec jest duza konkurencja, bankow mnostwo (a' propos - wiesz ile
    mamy?), kazdy bank z jednym przynajmniej rodzajem roru jesli nie kilkoma...

    i w tym momencie ja sytuuje sie w grupie klientow, ktorzy:
    - nie maja najmniejszego zamiaru stac w kolejkach w oddziale
    - nawet jesli w R. nie ma kolejek to nie chce mi sie tam chodzic
    - chca wiedziec ile zostalo do wykorzystania na KK czy VE bez (znowu:)
    chodzenia do banku
    - chca wiedziec ile zostalo do wykorzystania na KK czy VE bez czekania na
    list raz w mcu, o ile poczta raczy go dostarczyc na miejsce
    - nie chca placic za wysylanie listu i generowanie papierowego wyciagu
    - chce miec wglad, podglad, dostep do rachunku, zlecen czy uslug cala dobe,
    rozniez w laczkach i szlafroku ;)

    poza powyzszym w R. oprocentowanie jest jakie jest, wiecej niz 100kpln nie
    mam by miec lepsze o 1% :)
    i tyle o _moim_ stosunku do roru w R. w swietle innych bankow z dostepem
    przez net.
    a jesli chodzi o porownanie i miejsce R. w grupie bankow "beznetowych" - i
    tu chyba z R. nie jest dobrze, konkurencja tez duza, i na pewno nie glupia,
    by pozwlic sobie na pozostawanie za R., i n pewno nie tak glupia, by nie
    starac sie R. wyprzedzic i sciagnac do siebie klientow.
    pozdrawiam
    zbyszko janke