  • Data: 2004-02-23 23:12:29
    Temat: Re: [raiffeisen] konto lokacyjne ?
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i w tym momencie ja sytuuje sie w grupie klientow, ktorzy:
    > - nie maja najmniejszego zamiaru stac w kolejkach w oddziale
    > - nawet jesli w R. nie ma kolejek to nie chce mi sie tam chodzic
    > - chca wiedziec ile zostalo do wykorzystania na KK czy VE bez (znowu:)
    > chodzenia do banku
    > - chca wiedziec ile zostalo do wykorzystania na KK czy VE bez czekania na
    > list raz w mcu, o ile poczta raczy go dostarczyc na miejsce
    > - nie chca placic za wysylanie listu i generowanie papierowego wyciagu
    > - chce miec wglad, podglad, dostep do rachunku, zlecen czy uslug cala
> [...]

    Popieram Ciebie. Ale spojrz na to inaczej. Ja mam konto glowne w banku z
    dostepem do netu. Tam mam VC. I wygoda dla mnie jest konto lokacyjne w tym
    banku. Dlaczego? A dlatego ze wszelkie nadwyzki w swoim kieruje na to konto
    a karte VC splacam z konta lokacyjnego zwyklym smsem. Wiecej mi nie
    potrzeba. Bedzie net to dobrze, nie bedzie tez dobrze bo glowne konto mam
    gdzie indziej z dostepem do netu.
    Mysle ze sporo osob ma w ten sposob to rozwiazane. Co innego miec konto
    osobiste tu juz bym raczej w takim banku nie wzial bez dostepu do netu, ale
    lokacyjne i VC + karta Mega Raiffeisen... czemu nie.

    Pozdr,
    Leon