  • 1. Data: 2004-01-10 12:39:38
    Temat: [pytanie] szukam banku w celu zalozenia konta ;)
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    przejrzalem oferty, TOiP, wiem kto i gdzie i ile ma bankomatow, mam juz
    nawet kilku finalistow ;)

    ale brakuje mi kilku informacji, a je uzyskam tylko od Was, uzytkownikow ;)

    chodzi generalnie o to ktory bank rownoczesnie:
    - najszybciej daje dostep do pieniedzy wplaconych we wlasnym oddziale/filii
    (niekoniecznie tym macierzystym)
    - ma przynajmniej podstawowa (przelewy, sprawdzanie salda,
    tworzenie/zrywanie lokat) obsluge przez net
    - ma wzglednie duzo punktow wyplaty (bankomaty) we Wroc
    - karte platnicza umozliwiajaca zaplate za granica (glownie niemcy i czechy)
    przeliczana przez E (slyszalem, ze niektore karty maja problemy z
    autoryzacja)
    opcjonalnie:
    - nie generuje dziwnych problemow przy uzytkowaniu
    - umozliwia kredyt w ROR na podstawie historii

    Mam konto w mBanku (ale tu jest problem z szybkoscia z jaka jest dostep do
    wplaconej kasy...), mam konto w TelePekao24 i ty tez byl ten problem, ale
    nadrabiali funkcjonalnoscia serwisu netowego... niestety Telepekao sie
    konczy nieodwolanie, a to co sie teraz dzieje, to juz wogole wola o pomste
    do nieba :/

    zastanawiam sie nad MultiBankiem, ale czy spelni moje oczekiwanie? a moze
    Inteligo (ile mniej wiecej wynosi opoznienie pomiedzy wplata kasy w dowolnym
    oddziale PKOBP a uwidocznieniem jej w systemie) ?

    z gory dzieki za odpowiedzi (nawet te, ze nie istnieje taki bank, a
    pozostale maja porownywalne parametry czasowe ;) )
    --
    Tomek

    ---

  • 2. Data: 2004-01-10 15:55:04
    Temat: Re: [pytanie] szukam banku w celu zalozenia konta ;)
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Tomasz Jaszowski <t...@g...net_!!!> napisał(a):

> [...]
    > - umozliwia kredyt w ROR na podstawie historii
    >
    > Mam konto w mBanku (ale tu jest problem z szybkoscia z jaka jest dostep do
    Jeśli konto w mBanku sprawdza się we wszystkich punktach poza wpłacaniem
    pieniędzy to może MultiBank?Masz gdzieś blisko ich placówkę?Bankomaty Euronetu ?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2004-01-10 17:12:10
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:btp78o$114$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Jeśli konto w mBanku sprawdza się we wszystkich punktach poza wpłacaniem
    > pieniędzy to może MultiBank?Masz gdzieś blisko ich placówkę?Bankomaty

    mBank sprawdza sie ;) (nawet lepiej niz zakladalem, bo konto tam zakladalem
    glownie z powodu SFI), a co do Multi to sie wlasnie zastanawiam. Placowke
    ich mam, nie blisko, ale i nie na tyle daleko, zebym nie mogl sie przejsc
    2,3x w miesiacu w celu wplacenia gotowki, z bankomatami euronetu podobnie,
    znaczy sa, ale kawalek od domu ;)

    najblizej w sumie (zwykle) mam bankomat PKOBP i stad Inteligo,

    tylko wlasnie... jak wyglada czas pomiedzy wplata gotowki a aktualizacja
    salda na rachunku...
    bo ostatnio mialem lekki problem, wplacilem kase (kilka tys.) do pekao, i
    sie okazalo, ze musze wieksza czesc jej przelac na konto 'kontrahenta' (lub
    mu doniesc w gotowce) i sie okazalo ze (za przeproszeniem) dupa... bo juz
    piatek po 18, saldo na telepekao24 jeszcze sie nie zmienilo, a bankomat nie
    da mi wiecej jak 1kpln (czy jakos podobnie, a pewnie nawet mniej, bo skoro
    telepekao24 nie wiedzialo jeszcze o wplacie i mialem saldo z przed, to
    bankomat pewnie tez by nie wiedzial o tej wplacie)...
    dzis rano co gorsza juz widze kase na koncie, ale onlineowosc telepekao
    znowu dala czadu, bo o 15 jeszcze nie moglem z tej kasy skorzystac (wlasnie
    po kilku probach udalo mi sie zalogowac i przeslac kase... ehhh... a kiedys
    telepekao24 to byl czad :) ), no i w zawiazku z tym cala 'operacja'
    opoznila sie conajmniej do poniedzialku :/ ...

    no i wlasnie w zwiazku z tym szukam takiego naprawde online konta w banku, z
    marmurowym oddzialem, zebym mogl szybko wplacic kase (ew. ktos wie kiedy we
    wroc pojawi sie mKiosk?)

    zas jesli chodzi o oplaty, to za spelnienie moich chyba nie az tak
    wygorowanych wymagan jestem w stanie placic max 10pln/miesiecznie za obsluge
    konta i ponizej 1pln ze przelew. :)

    a moze jednak zostane przy Pekao i ichnim Eurokoncie WWW? ;)

    --
    Tomek

    ---

  • 4. Data: 2004-01-10 17:29:20
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]

    > Jeśli konto w mBanku sprawdza się we wszystkich punktach poza wpłacaniem
    > pieniędzy to może MultiBank?Masz gdzieś blisko ich placówkę?Bankomaty

    Jak mBank sprawuje sie dobrze to po co Multi?
    Nie lepiej otworzyc w innym banku i miec nadal takze w mB.
    Dzieki temu uzyskasz najprawdopodobniej dostep
    do nowej sieci bezprowizyjnych bankomatow.
    W razie jakichs problemow z autoryzacja kart mB
    to na 99.9% nie bedzie mozna skorzystac z karty
    Multi (bo to jedno centrum autoryzacyjne BRE).

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2004-01-10 17:34:26
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > W razie jakichs problemow z autoryzacja kart mB
    > to na 99.9% nie bedzie mozna skorzystac z karty
    > Multi (bo to jedno centrum autoryzacyjne BRE).

    ok, wiec co bys moze polecil w temacie szybkosci dostepu do wlasnie
    wplaconej gotowki? ('opis problemu' mozesz przeczytac w mojej odpowiedzi dla
    Marcina D ;) )

    --
    Tomek

    ---

  • 6. Data: 2004-01-10 17:55:42
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!> napisał w wiadomości

    > ok, wiec co bys moze polecil w temacie szybkosci dostepu do wlasnie
    > wplaconej gotowki? ('opis problemu' mozesz przeczytac w mojej odpowiedzi
    dla
    > Marcina D ;) )

    Zalezy jaki bank ma oddzial blisko domu;)
    Moze Lukas?
    Nie pamietam czy przelew mozna wykonac od razu po wplacie
    czy nastepnego dnia, ale to IMHO chyba nie ma praktycznie znaczenia...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2004-01-10 20:12:12
    Od: "Nikto" <n...@n...pl>

> [...]
    > tworzenie/zrywanie lokat) obsluge przez net
    > - ma wzglednie duzo punktow wyplaty (bankomaty) we Wroc

    Na powyzsze pytania odpowiedzia moze byc ING Bank Slaski
    Wplacasz kase i w tym momencie masz dostep do niej w bankomacie i przez net.
    12 bankomatow we Wroclawiu.
    Osobiscie nie mialem problemow z autoryzacja nigdzie - Dania, Niemcy, Wegry,
    Czechy z tego co wiem niestety przelicza przez USD.

> [...]
    > opcjonalnie:
    > - nie generuje dziwnych problemow przy uzytkowaniu
    > - umozliwia kredyt w ROR na podstawie historii

    Ten bank to chyba nie lubi nikomu dawac kredytow...
    Ja mialem straszny problem z debetem, bo malo mialem "stalych wplywow" mimo
    calkiem duzego przeplywu kasy w ciagu miesiaca.
    Generalnie uzywam go do wplat/wyplat itp. Wplacam za darmo w oddziale i
    potem w domu za free przelew jesli trzeba do Inteligo (firmowe).

    Pozdrawiam
    MM

  • 8. Data: 2004-01-11 01:20:40
    Od: zenek <z...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Jaszowski napisał:

    > ok, wiec co bys moze polecil w temacie szybkosci dostepu do wlasnie
    > wplaconej gotowki? ('opis problemu' mozesz przeczytac w mojej odpowiedzi dla

    ja mam konto w ING-u i kasa jest widoczna na koncie zaraz po wpłacie

    kiedyś miałem bardzo pilny przelew, bo szwagier czekał na gotówkę
    pod bankomatem w W-wie (300km odemnie) i zrobiłem tak:
    - podchodząc do kasy zadzwoniłem do żony
    - wpłacałem gotówkę, a tymczasem żona się logowała do net-u
    - jak wpłaciłem, to ona już widziała kasę na koncie i puściła szwagrowi
    przelew na jego konto (też ma w ING-u)
    - sesemes do szwagra - i już widział kasę w bankomacie, a po chwili miał
    ją w ręku

    całość trwała 10 minut

  • 9. Data: 2004-01-11 01:27:34
    Od: zenek <z...@w...pl>

> [...]

    przelew na jego konto (też ma w ING-u)
    - sesemes do szwagra - i już widział kasę w bankomacie, a po chwili miał

    mogłem oczywiście wpłacić od razu na jego konto, ale chciałem ominąć
    prowizję (wpłata na swoje konto bezpłatna ;)

  • 10. Data: 2004-01-11 10:16:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "zenek" <z...@w...pl> wrote in message news:btq8ii$760$2@inews.gazeta.pl...

    > mogłem oczywiście wpłacić od razu na jego konto, ale chciałem ominąć
    > prowizję (wpłata na swoje konto bezpłatna ;)

    Jaka by byla prowizja, a ile wydaliscie na telefony? ;)

    Maciej