  • 1. Data: 2004-01-10 08:30:59
    Temat: Misja - Citibank Handlowy
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Obszukalem sie wszedzie ichniejszej misji - no niestety nie trafilem. Moze
    ktos mial wiecej szczescia i znalazl kiedys informacje o tym.

    Znajac 'uwielbienie' tego banku na grupie prosilbym o odp na temat a nie
    produkowanie postow typu "misja Citka jest wydojenie klienta" :)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-01-10 10:07:56
    Temat: Re: Misja - Citibank Handlowy
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Znajac 'uwielbienie' tego banku na grupie prosilbym o odp na temat a nie
    > produkowanie postow typu "misja Citka jest wydojenie klienta" :)

    To bedzie w takim razie niechciany post.
    Ale czy istnieje jakikolwiek bank (albo
    nawet ogolniej jakakolwiek firma),
    ktorej glownym celem nie jest
    'wydojenie klienta'?
    Jakos nie spotkalem sie i nie slyszalem;)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2004-01-10 10:29:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin <n...@n...com> wrote:
    > Jakos nie spotkalem sie i nie slyszalem;)

    A o spoldzielniach slyszales? ;)

  • 4. Data: 2004-01-10 10:33:09
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:btok6v$rhd$1@news.onet.pl...

    > A o spoldzielniach slyszales? ;)

    Wydojcie sie sami!!!

  • 5. Data: 2004-01-10 10:41:40
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    napisał w wiadomości news:btok6v$rhd$1@news.onet.pl...

    > A o spoldzielniach slyszales? ;)

    O ile spoldzielnia swiadczy uslugi czy cos
    sprzedaje komus, kto nie jest czlonkiem
    spoldzielni to nie widze specjalnej
    roznicy.
    A nawet jak ktos nalezy do spoldzielni
    to i tak rozowo nie jest (np. spoldzielnie
    mieszkaniowe).

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2004-01-10 10:44:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin <n...@n...com> wrote:
    > A nawet jak ktos nalezy do spoldzielni
    > to i tak rozowo nie jest (np. spoldzielnie
    > mieszkaniowe).

    A taki SKOK czy TUW?

  • 7. Data: 2004-01-10 15:31:16
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 10 sty 2004,Marcin napisal(a) taki ciekawy tekst-wart
    przeczytania :

> [...]
    > ktorej glownym celem nie jest
    > 'wydojenie klienta'?
    > Jakos nie spotkalem sie i nie slyszalem;)

    Ale ci przechodza sami siebie
    Wlasnie jade w poniedzialek zerwac lokate antybelkowa.Banda !!

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 8. Data: 2004-01-10 18:10:12
    Od: "micom" <m...@c...com>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > A nawet jak ktos nalezy do spoldzielni
    > to i tak rozowo nie jest (np. spoldzielnie
    > mieszkaniowe).

    Pozwolę sobie wtrącić się: polskie spółdzielnie mieszkaniowe ze
    spółdzielniami i spółdzielczością mają wspólną jedynie nazwę. :-]
    Taka jest smutna prawda: spółdzielnie mieszkaniowe są strukturą quasimafijną
    ze scentralizowaną i zuzurpowaną władzą szefostwa. A owe kierownictwo także
    tworzy struktury mafijne - związki spółdzielni, które są de facto związkami
    prezesów i służą obronie ich interesów.

    Spółdzielnie tak na prawdę dopiero się tworzą - nazywają się Wspólnotami
    Mieszkaniowymi.

    pzdr
    micom

  • 9. Data: 2004-01-10 19:33:26
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/10/2004 9:30 AM, JaKi wrote:
> [...]
    >
    > Znajac 'uwielbienie' tego banku na grupie prosilbym o odp na temat a nie
    > produkowanie postow typu "misja Citka jest wydojenie klienta" :)

    O ile zazwyczaj jestem krytycznie nastawiony do wybranych banków, to tym
    razem odbędzie się bez osobistych wycieczek.

    Zobacz:

    http://www.citigroup.com/citigroup/corporate/values/
    data/values_pl.pdf
    http://www.citigroup.com/citigroup/corporate/values/
    index.htm
    (tu możesz wybrać inny "lengłuidż")

    Etyka i Corporate Governanace:
    http://www.citigroup.com/citigroup/corporategovernan
    ce/index.htm

    Mam nadzieje, że po przeczytaniu będziesz nieco bliżej odpowiedzi,
    chociaż przyznaję, że definicji misji jako takiej nie znalazłem.
    Było też chyba: "Citi never sleeps" czy cóś.

    Pozdro: Catbert

  • 10. Data: 2004-01-11 00:33:03
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "micom" <m...@c...com> napisał w wiadomości
    > Spółdzielnie tak na prawdę dopiero się tworzą - nazywają się Wspólnotami
    > Mieszkaniowymi.

    I nie mają nic wspólnego ze spółdzielniami :>

    Pozdrawiam,
    Washko