    From: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [pytanie] szukam banku w celu zalozenia konta ;)
    Date: Sat, 10 Jan 2004 18:12:10 +0100

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:btp78o$114$1@inews.gazeta.pl...
    > Tomasz Jaszowski <t...@g...net_!!!> napisał(a):
    >
    > Jeśli konto w mBanku sprawdza się we wszystkich punktach poza wpłacaniem
    > pieniędzy to może MultiBank?Masz gdzieś blisko ich placówkę?Bankomaty
    Euronetu ?

    mBank sprawdza sie ;) (nawet lepiej niz zakladalem, bo konto tam zakladalem
    glownie z powodu SFI), a co do Multi to sie wlasnie zastanawiam. Placowke
    ich mam, nie blisko, ale i nie na tyle daleko, zebym nie mogl sie przejsc
    2,3x w miesiacu w celu wplacenia gotowki, z bankomatami euronetu podobnie,
    znaczy sa, ale kawalek od domu ;)

    najblizej w sumie (zwykle) mam bankomat PKOBP i stad Inteligo,

    tylko wlasnie... jak wyglada czas pomiedzy wplata gotowki a aktualizacja
    salda na rachunku...
    bo ostatnio mialem lekki problem, wplacilem kase (kilka tys.) do pekao, i
    sie okazalo, ze musze wieksza czesc jej przelac na konto 'kontrahenta' (lub
    mu doniesc w gotowce) i sie okazalo ze (za przeproszeniem) dupa... bo juz
    piatek po 18, saldo na telepekao24 jeszcze sie nie zmienilo, a bankomat nie
    da mi wiecej jak 1kpln (czy jakos podobnie, a pewnie nawet mniej, bo skoro
    telepekao24 nie wiedzialo jeszcze o wplacie i mialem saldo z przed, to
    bankomat pewnie tez by nie wiedzial o tej wplacie)...
    dzis rano co gorsza juz widze kase na koncie, ale onlineowosc telepekao
    znowu dala czadu, bo o 15 jeszcze nie moglem z tej kasy skorzystac (wlasnie
    po kilku probach udalo mi sie zalogowac i przeslac kase... ehhh... a kiedys
    telepekao24 to byl czad :) ), no i w zawiazku z tym cala 'operacja'
    opoznila sie conajmniej do poniedzialku :/ ...

    no i wlasnie w zwiazku z tym szukam takiego naprawde online konta w banku, z
    marmurowym oddzialem, zebym mogl szybko wplacic kase (ew. ktos wie kiedy we
    wroc pojawi sie mKiosk?)

    zas jesli chodzi o oplaty, to za spelnienie moich chyba nie az tak
    wygorowanych wymagan jestem w stanie placic max 10pln/miesiecznie za obsluge
    konta i ponizej 1pln ze przelew. :)

    a moze jednak zostane przy Pekao i ichnim Eurokoncie WWW? ;)

    --
    Tomek

    ---