    From: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [pytanie] szukam banku w celu zalozenia konta ;)
    Date: Mon, 12 Jan 2004 00:37:18 +0100

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:btsc92$2t2$2@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net_!!!> napisał w wiadomości

    > Miesięcznie. Albo 18 jeśli wybierzesz konto Nordea Vip i będziesz spełniał
    > warunki.

    no do VIPa to mi jeszcze troche brakuje ;) i w wygladzie i w zawartosci
    portfetla ;)

    > Można korzystać z kart kodów, które imo są poręczniejsze niż token i tak
    > samo bezpieczne - jeśli nie bardziej. Dlaczego? Ano dlatego, że:
    > - token ma się jeden, a kart kodów można mieć do pięciu,
    > - w razie problemów z kartą czy tokenem po prostu się ją zastrzega, ale na
    > następny token potem trzeba czekać nie wiadomo ile, a kartę ma się od
    razu.
    > - kartę można skserować i mieć w pracy, domu, portfelu i móc korzystać w
    > dowolnym miejscu - token trzeba zawsze nosić ze sobą, albo korzystać w
    > jednym miejscu

    masz racje, ale jakos sie juz przyzwyczailem do tokena i do tego ze albo
    token albo karta kodow :) wiec jak zobaczylem ze w TOiP jest oplata za
    pierwszy rok uzytkowania, to nawet nie pomyslalem, ze token nie jest
    obowiazkowy ;)

    > A ja właśnie liczyłem i wychodzi mi na to, że ucieknę wkrótcę (jak skończę
    > studia) z Multi do Nordei, bo mi taniej wyjdzie. Szczególnie na kredycie
    > odnawialnym i braku opłat za karty do bankomatu.

    no bede musial jeszcze raz przeanalizowac dokladnie TOiP Nordea, BPH...,
    ING, Pekao, spisac sobie w slupkach i poogaladac... bo narazie to wiekszy
    metlik mam niz przed zadaniem pytania na grupie ;)

    no i do tego jeszcze poradziliscie mi slusznie, ze nie warto pchac sie do
    Multi jak mam konto w mBanku, bo w razie awarii na przyklad centrum
    autoracji zostaje bez mozliwosci placenia bezgotowkowego... a teraz dochodzi
    jeszcze info o tym ze BRE laczy sie z BPH wiec juz sam nie wiem ;)

    ehh ide spac ;)
    dzieki za wszystkie porady, ale jakby sie cos komus jeszcze skojarzylo, to
    sie prosze niekrepowac ;)
    pozdrawiam
    --
    Tomek