  • Data: 2004-11-01 12:50:13
    Temat: Re: pytanie o wypłate pieniedzy z mbanku
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara wrote:

    > Nie przesadzasz z tym 'głównym' oddziałem ?
    > 20 tysięcy to byle oddział w wólce małej mieć będzie. Zależy od ilu
    > trzeba zgłaszać wcześniej w danym banku i tyle. A nie od wielkości
    > oddziału.

    Chyba nie przesadza. W ING w głównym oddziale wypłacą bez awizowania 20
    tysięcy, w filiach 10 tysięcy.
    Raz przed kasą w salonie samochodowym byłem świadkiem jak klient wpłacał
    gotówką 28 tysięcy. Liczenie trwało z pół godziny, bo klient wypłaty nie
    awizował i bank (nie zapytałem jaki) wyskrobał mu z łaską te 28k czym tylko
    miał, włączając banknoty 10 i 20 zł.

    Bogdan B.