  • 1. Data: 2005-03-09 23:52:34
    Temat: pytanie?
    Od: "Kusan" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich

    Mam pytanie chce isc do swojej pierwszej pracy. Jutro mam wypelnic papiery
    ale nie mam konta bankowego czy moge zalozyc takie konto nie posiadajac
    gotowki czy musze miec cos na poczatek?? Gdzie najlepiej zalozyc konto ??
    szybko:)

  • 2. Data: 2005-03-10 00:15:13
    Temat: Re: pytanie?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kusan wrote:
> [...]
    > ale nie mam konta bankowego czy moge zalozyc takie konto nie posiadajac
    > gotowki czy musze miec cos na poczatek?? Gdzie najlepiej zalozyc konto ??

    nic nie musisz mieć. ewentualnie w co niektórych będziesz musiał
    zadeklarować wysokość miesięcznych wpływów na konto.
    A to po to, że jak zadeklarujesz, że np będziesz wpływało miesięcznie
    1500 zł i słowa dotrzymasz do dostaniesz np linię debetową, może za
    jakiś czas kartę inną niż wiza elektron i takie tam pierdoły.

    swoim postem zaczniesz dyskusję który bank jest lepszy.
    ja ci nie powiem, bo każdy jest dobry w zależności od tego co się chce
    ja sobie chwalę, że
    a) mało kosztuje miesięcznie
    b) opłat mam sporo, więc cieszę się, że przelewy nie są po 5 złotych
    c) ma dostęp przez internet
    d) jak się ma kasę, to rodzaj karty nie ma znaczenia jaką dają, a
    najlepiej to do konta z oszczędnościami jej nie mieć w ogóle.
    a najlepiej to mieć oddzielne konto gdzieś gdzie dają dobry procent i
    tam przelewać nadwyżki, a kartę to sobie zrobić jeszcze gdzie indziej.

    i to by było na tyle co mi do szczęścia jest potrzebne.

  • 3. Data: 2005-03-10 07:58:54
    Od: "klon" <k...@h...pl>

    > gotowki czy musze miec cos na poczatek?? Gdzie najlepiej zalozyc konto ??
    > szybko:)

    VW bank jest the best

    Jurek

  • 4. Data: 2005-03-10 08:21:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    klon wrote:

    > VW bank jest the best

    Miało być szybko. VW szybko się nie założy.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-03-10 08:24:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Kusan wrote:
> [...]
    > papiery ale nie mam konta bankowego czy moge zalozyc takie konto nie
    > posiadajac gotowki czy musze miec cos na poczatek?? Gdzie najlepiej

    Szybko to będzie w banku z placówkami. A jakim? To już zależy jakie warunki
    musi spełniać konto, które jest Ci potrzebne. Jakie opłaty za konto, za
    podstawowe operacje, za kartę. Z jakich usług chcesz korzystać, które
    bankomaty Cie interesują. Itp,itd. Jak już sie namyślisz, to przejrzyj
    archiwum - takie pytania często sie pojawiały.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-03-10 09:13:53
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    e-konto w lukas w placowce najszybciej (z tych tanich)

  • 7. Data: 2005-03-10 17:19:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Kusan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale nie mam konta bankowego czy moge zalozyc takie konto nie posiadajac
    > gotowki czy musze miec cos na poczatek?? Gdzie najlepiej zalozyc konto ??

    Przy wypelnianiu papierow w pracy nie musisz podawac numeru konta. Wystarczy jak
    podasz przed pierwsza wyplata.
    Pare dni masz...
    Szybko zalozysz np. w Inteligo przez internet (kilka dni)
    albo w Millennium w placowce (od reki)

    --
    Pozdrowienia