  • 1. Data: 2005-03-09 21:19:28
    Temat: kredyt USD - czy wychodzić ?
    Od: empewu <e...@n...poczta.wp.pl>

    Witam,

    Mam kredyt hipoteczny nominowany w USD (zmienna stopa) i troche płynnych
    oszczedności w PLN. Planowałem od pewnego czasu "wynetować" część
    kredytu. Zastanawiam się, czy nie skorzystać z niskiego kursu USD i nie
    zrobić tego teraz.

    Mam następujące pytania:

    1) Co sądzicie o stopach procentowych USD, pójdą w górę? Jeżeli nie, to
    może nie wychodzić z kredytu tylko włożyć oszczędności w jakiś fundusz
    inwestycyjny?
    2) Jeżeli wychodzić z kredytu to czy teraz - tzn. co sadzicie o kursie
    usdpln na najblizsze 1-2 miesięcy ?
    3) Jeżeli wychodzić to jak najlepiej przejść z PLN na USD (ok 20 tys.
    USD)? Mój bank - Fortis - niechetnie negocjuje przy tej kwocie, nie mam
    też zamiaru biegać po mieście z walizką pełną pieniędzy. WGT ? Jeżeli
    tak to jak technicznie to się realizuje ?

    empewu

    PS Przepraszam za crosspost - nie byłem pewien która grupa

  • 2. Data: 2005-03-10 08:39:45
    Temat: Re: kredyt USD - czy wychodzić ?
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > 1) Co sądzicie o stopach procentowych USD, pójdą w górę?

    Rynek FRAsow oczeuje, ze do konca roku stopa 30 dniowa pojdzie do 4,25%

> [...]
    > też zamiaru biegać po mieście z walizką pełną pieniędzy. WGT ? Jeżeli
    > tak to jak technicznie to się realizuje ?

    Jesli mozesz splacic w banku Dlary, zamiast korzystac z ich super
    atrakcyjnej tabeli kursowej, to oczywiscie WGT jest najlepszym rozwiazaniem
    zakupu USD na potrzeby splaty kredytu.

    Jesli jestes tym zainteresowany, to daj znac na priv

    Pozdrawiam
    Malin

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 3. Data: 2005-03-10 08:43:04
    Od: "klon" <k...@h...pl>

> [...]
    > Zastanawiam się, czy nie skorzystać z niskiego kursu USD i nie zrobić tego

    Spłacić, ale wstrzymaj się aż dolar dojdzie do 2.6 PLN

    Jurek

  • 4. Data: 2005-03-12 09:28:06
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Spłacić, ale wstrzymaj się aż dolar dojdzie do 2.6 PLN
    kiedy tak ma byc ??? dolar chyba rosnie a sadzac po atrakcjach swiata
    polityki 2,6 chyba malo realne w tym roku