    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki,pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: pytania egzam.
    Date: Thu, 10 Jan 2002 20:19:40 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > Jeśli wrzucasz takie tematy na grupę, to mam dla Ciebie jedną radę... daj
    > sobie spokój z egzaminem, bo na pewno oblejesz... Widać, że nie chodziłeś
    na
    > wykłady, nie przeczytałeś żadnych książek i nawet nie masz pojęcia jak się
    > do tego zabrać. A teraz bardziej konstruktywnie ... spróbuj zapisać się
    jak
    > najszybciej do jakiejś partii politycznej i przenieś się na politologię -
    > jedyny kierunek, który przychodzi mi do głowy, gdzie można zaliczyć bez
    > konkretnej wiedzy... Gdybyś jednak chciał coś zrozumieć, to poczytaj
> [...]

    eee j - dostal liste pytan - musi je opracowac, moze nawet podlozy
    gotowca...
    Co ty chcesz?? :)

    A naszych uczelni - no wez kurde.. Ja tu od roku zbieram materialy, ludzi
    omijam zeby niektorych rzeczy jeszcze nie oddawac - bo za duzo kserowania, a
    ty tak generalizujesz...

    --

    ----
    Jezeli wierzycie w slowa, wierzycie w ukryte w nich znaczenie.