eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipytania do pana Macierzyński ego o rozwój oferty PKO Junior › Re: pytania do pana Macierzyński ego o rozwój oferty PKO Junior
  • Data: 2014-12-18 17:41:51
    Temat: Re: pytania do pana Macierzyński ego o rozwój oferty PKO Junior
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1) czy w 2015 r. można się spodziewać możliwości
    > internetowego zakupu prepaidów PKO Junior przez
    > klientów iPko?

    prawie 15 lat czekałem na możliwość zamówienia zwykłej
    debetówki do ROR-u przez formularz internetowy - taki
    banalny problem a tyle lat go rozwiązywano...

    czy dobrze się domyślam że minie kolejne 15 lat zanim
    będzie można sobie "wyklikać" Prepaida iPKO? czy może
    jednak PKOBP pozytywnie mnie zaskoczy i udostępni taką
    możliwość "już" za 14 lat?! ;)