  • 1. Data: 2014-12-18 17:37:28
    Temat: pytania do pana Macierzyński ego o rozwój oferty PKO Junior
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    1) czy w 2015 r. można się spodziewać możliwości
    internetowego zakupu prepaidów PKO Junior przez
    klientów iPko?

    2) czy w 2015 r. pojawi sie oferta rachunków
    PKO Junior dla klientów Inteligo? który kwartał?

    3) czy w 2015 r. pojawi sie oferta prepaidów PKO
    Junior dla klientów Inteligo? który kwartał?

    4) czy rachunki i prepaidy PKO Junior dla Inteligo
    pojawią się jednocześnie? A jesli nie, to które z
    nich pojawią sie później i w jakim odstępie czasu?

  • 2. Data: 2014-12-18 17:41:51
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > 1) czy w 2015 r. można się spodziewać możliwości
    > internetowego zakupu prepaidów PKO Junior przez
    > klientów iPko?

    prawie 15 lat czekałem na możliwość zamówienia zwykłej
    debetówki do ROR-u przez formularz internetowy - taki
    banalny problem a tyle lat go rozwiązywano...

    czy dobrze się domyślam że minie kolejne 15 lat zanim
    będzie można sobie "wyklikać" Prepaida iPKO? czy może
    jednak PKOBP pozytywnie mnie zaskoczy i udostępni taką
    możliwość "już" za 14 lat?! ;)

  • 3. Data: 2014-12-19 19:20:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-18 o 17:41, zarząd komplementariusza pisze:

    > prawie 15 lat czekałem na możliwość zamówienia zwykłej
    > debetówki do ROR-u przez formularz internetowy - taki
    > banalny problem a tyle lat go rozwiązywano...

    Z badań wynika, że nie jest to problem, którego
    rozwiązania klienci oczekiwali najbardziej.

  • 4. Data: 2014-12-21 10:53:33
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 grudnia 2014 17:37:28 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
    > 1) czy w 2015 r. można się spodziewać możliwości
    > internetowego zakupu prepaidów PKO Junior przez
    > klientów iPko?

    Taki mamy plan. Jesli nic nieprzewidywalnego wypadnie - bedzie mozna te karty zamowic
    przez internet (w nowym iPKO). Konczymy specyfikacje techniczne. Wiecej o wdrozeniu
    bede mogl powiedziec kolo marca.

    > 2) czy w 2015 r. pojawi sie oferta rachunków
    > PKO Junior dla klientów Inteligo? który kwartał?

    Mysle, ze IIQ. Jestesmy w trakcie developmentu.

    > 3) czy w 2015 r. pojawi sie oferta prepaidów PKO
    > Junior dla klientów Inteligo? który kwartał?

    Na ten moment trudno mi powiedziec - jesli bedzie wdrozenie to pod koniec roku 2015.

    > 4) czy rachunki i prepaidy PKO Junior dla Inteligo
    > pojawią się jednocześnie? A jesli nie, to które z
    > nich pojawią sie później i w jakim odstępie czasu?

    Priorytetem dla kart ma "duzy" bank.