    From: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pyt. o u?ywanie e-gold
    Date: Sun, 4 Dec 2005 14:09:06 +0100

    Miernik napisał(a) w wiadomości:
    <2...@l...localdomain.
    local>...

    >W powyższym zdaniu po angielsku nie chodzi o to że 10% trnsakcji kartami
    >w internecie jest oszukańczych, ale że w każdym roku 10% przyjmujących
    >płatność kartą ktoś oszukał płacąc nie swoją kartą.

    Moja słabo agielski umieć. Może nie chodzi o 10% przyjmujących
    w ciągu roku. Informacja na stronie była chyba do potencjalnych
    klientów, nie sprzedawców.
    Nie 10% transakcji ale może inna wersja: 10% posiadaczy kart (mogli
    płacić więcej niż jedną) zostało wykorzystanych, co nie znaczy, że
    reklamacji nie uznano.

    >Jeśli PayU tyle lat żyje to jak to jest że powyższy scenariusz się nie
    >spełnia to nie wiem.

    Wysoka prowizja i ubezpieczenie. Jest jeszcze pewna możliwość, ale to
    byłoby pomówienie. Poza tym nie wszyscy kradną.

    >Bezpieczniejszym systemem niż e-gold.com jest http://www.pecunix.com/

    Ktoś (ty?) pisał, że można ograniczyć dostęp do konkretnego IP lub
    ich zakresu?
    Pytanie o popularność pecunix.

    >Nie wiem, nigdy nie miałem konta ani na wp ani o2 ani onecie.

    Po prostu namierzyłem sprzeczne informacje.

    >Można zmienić, ale jeśli nie dochodzą na to co wpisałeś, będzie to
    >wymagać weryfikacji poprzez wysłanie listu papierowego na adres fizyczny
    >który podałeś przy rejestracji i tam będzie kod do wpisania na www. Da
    >się też jakoś dostać ten kod przez telefon chyba, ale tylko na numer co
    >podałeś przy rejestracji oni dzwonią.

    http://zarabianie-praca.superihost.com/egold.html
    "Klikamy na open i konto już działa.
    Jeszcze tylko czekamy na potwierdzenie (przyjdzie na Twój adres @)
    i można się zalogować w banku. Jeśli potwierdzenie nie przyjdzie
    to napiszcie do mnie maila z wpisaną ksywką z jaką jest
    zarejestrowane konto ja wtedy odeśle wam nr. konta egold potrzebny
    przy logowaniu. "
    Czegoś nie doczytałem, skąd autor tego tekstu może znać numer?

    >A dlaczego nie "Kantor e-gold"?

    Zosia-samosia nie ma uprzedzeń, lecz chciałaby sama. Karta?
    Ciekawi ją też, czy te serwisy jakoś wspólpracują z e-gold,
    czy niezależna inicjatywa.

    >Prorok jaki, czy co? :)

    Lekcję odrobiłem :)
    ArtB