  • Data: 2005-12-07 15:29:35
    Temat: Re: pyt. o u_ywanie e-gold
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    anonim <***com@mail.com> writes:

    > niezależnie od tego, czy ludzie kupują mało czy dużo, część wybierze z
    > terminalem, bo tak lubią. A w sytuacji, gdzie masz 2 sklepy w okolicy,
    > wprowadzenie w obu terminali (konkurencja) nie spowoduje wzrostu obrotów, a
    > tylko kosztów.

    Alez spowoduje. Bo jesli sklep na dole akceptuje karty to moge w nim
    zrobic zakupy, a do supermarketu pojechac tylko raz w miesiacu.
    Drozej wyjdzie? Jasne, ale supermarket daleko i nie chce mi sie jechac.

    > ale to jest przypadek szczególny, gdzie z jakichś powodów (cena*) nie
    > zapłacisz
    > gotówką.

    Szczegolny? Chyba standardowy. Moge zaplacic gotowka np. do 100 zl.

    > *a może posiadanie karty powoduje, że część ludzi nie nosi przy sobie
    > gotówki?
    > to by oznaczało, że karty same zwiększają na siebie popyt :-)

    Mysle ze ludzie nosza mniej gotowki. I slusznie, obracanie gotowka to
    duzo wieksze ryzyko.
    --
    Krzysztof Halasa