    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pyt. o u?ywanie e-gold
    Date: Sat, 03 Dec 2005 23:55:09 -0600

    Miernik wrote:

    > W powyższym zdaniu po angielsku nie chodzi o to że 10% trnsakcji kartami
    > w internecie jest oszukańczych, ale że w każdym roku 10% przyjmujących
    > płatność kartą ktoś oszukał płacąc nie swoją kartą.

    Jak tyś to z tego zdania wyczytał?

    > 1. Zatrudniamy się w sklepie gdzie przyjmują płatność kartą i robimy
    > sobie wydruk z POSa wszystkich transakcji, i mamy pełne numery kart i
    > daty ważności

    I sądzisz, że system tego nie zarejestruje?

    > 4. Zakładamy konta w mBanku na przerobione xera dowodów, lub kupujemy
    > karty prepaid BZWBK.

    I oczywiście całą korespondencję odbierasz pod wirtualnym adresem.

    > 5. Wpłacamy z numerów kart pozyskanych ze sklepu w punkcie 1. po 500 zł
    > na każde konto w PayU i wypłacamy z nich na nasze lewe konta w mBanku
    > lub karty prepaid BZWBK z punktu 4.
    >
    > 6. Wypłacamy kasę z bankomatów zasłaniając kamerę.

    W małym mieście bankomatów jest mniej więc łatwiej cie będzie znaleźć.
    W dużym namierzy cie dowolna kamera przemysłowa rozstawiona w pobliżu
    bankomatu.

    > 7. Klienci sklepów składają reklamacje i ich banki im zwracają
    > pieniądze, bankom zwraca VISA, a Visie musi oddać Polcard, a Polcard
    > zabiera od PayU. PayU nie ma już komu zabrać i zostaje ze stratą

    Ubezpieczyciel.
    A PayU podnieście prowizję, w ostateczności zapłacą klienci.

    > 8. Organa ścigania nie mogą nas złapać gdyż nie mają żadnego tropu, PayU
    > musi się pogodzić ze stratą.

    Wg. ciebie bardzo ciężko będzie dojść, że wszystkie okradzione karty
    były użyte w tym samym sklepie.

    W sumie zostanie do sprawdzenia kilka osób i okaże się, że tylko jedna z
    nich zaczęła wydawać więcej kasy niż zarabia.