  • 41. Data: 2002-05-23 05:38:45
    Temat: Re: Nagana dla mBanku!
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Shu Riken <s...@N...poczta.gazeta.pl> pisze:

    > Szukać nie ma co, bo jeszcze tego nie ma. Ale ma być - wszystko to, o
    > czym napisałeś. Vide:
    >
    > http://mbank.blog.pl/archiwum/index.php?nid=413574
    > http://mbank.blog.pl/komentarze/index.php?nid=547023
    >
    > Więc nie pisz, że tego nie będzie, bo zapewne będzie :-)

    Wiesz doskonale, że z tym "będzie" to różnie "bywa(ło)"...

    Z tym "zapewne", to już prędzej :)

    PS. Witaj Shuriken :)

  • 42. Data: 2002-05-23 05:53:48
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "hosi" <h...@W...pl> napisał w wiadomości
    > A czy to ubezpieczenie nie jest przypadkiem zawarte w tych 6zł
    > opłaty za prowadzenie?

    Jest wliczone.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 43. Data: 2002-05-23 07:15:09
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ach438$htk$1@news.gazeta.pl...
    > Konkurencja jest w tyle i bardzo stara się nadgonić - takimi właśnie
    > udogodnieniami i gadżetami. Nam pozostaje mieć nadzieję, że mBank nie
    pozwoli
    > się dogonić.

    Gdyby tak w Polsce stopy% kiedyś /odpukać/ były takie jak w Japoni 0-1% to
    cóż rewelacyjnego mógłby nam zaproponować mBank?

  • 44. Data: 2002-05-23 07:19:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 23, 2002 at 09:15:09AM +0200, Amehat wrote:

    > Gdyby tak w Polsce stopy% kiedyś /odpukać/ były takie jak w Japoni 0-1% to
    > cóż rewelacyjnego mógłby nam zaproponować mBank?

    Rozdawalby kazdemu klientowi breloczyk do kluczy i lutownice.

    Naprawde nie widzisz ze takie gdybanie jest maksymalnie odsuniete od rzeczywistosci?

    --

    --w

  • 45. Data: 2002-05-23 08:34:35
    Temat: Re: przyszlosc w krainie niskich stop
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Po pierwsze - stopy u nas zapewne spadna do poziomu europejskiego, ale nie odbedzie
    sie
    to z dnia na dzien ani z miesiaca na miesiac (jak by chcialo SLD ;-)

    Po drugie - mBank juz dzis oferuje _niskie_ albo _wrecz_zerowe_ koszty obslugi na
    podstawowym poziomie. Co w porownaniu z konkurencja jest duzym plusem. Przy
    zenujacym oprocentowaniu kont w PeKaO oplaty zapewne zzeraja wszelkie zyski z
    oprocentowania. Gdy jeszcze bardziej spadna stopy, w marmurkach bedziemy doplacali do

    tego, ze one laskawie obracaja nasza gotowka. (A moze juz dzis tak jest? Nie wiem, bo
    nie
    mam konta marmurkowego :-)

    Po trzecie - mBank powoli zaczyna rozwijac oferte kredytowa, na ktorej zarabia sie
    pieniadze w krajach o niskich stopach procentowych. Ma w planach tez nowe uslugi, na
    ktorych bedzie zarabiac, i to niekoniecznie kosztem klientow, ale np. sklepow
    internetowych (vide PayByLink, o ktorym wiecej wkrotce na http://mBank.blog.pl)

    Howgh!

  • 49. Data: 2002-05-23 08:48:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 23, 2002 at 08:35:39AM +0000, Shu Riken wrote:

    Dostalem 4 razy. Jestem pewien ze dstalem. Wiecej nie slij ;-)

> [...]
    na
    > ktorych bedzie zarabiac, i to niekoniecznie kosztem klientow, ale np. sklepow

    A mnie to bardzi ciekawia te rozwiazania, bo moim skromnym zdaniem
    docelowo skala ich uzycia (o ile sie nie podpompuje ich ekstra
    promocjami) bedzie spadac. Bo to jest tak ze jesli mam placic w 5-ciu
    sklepach, to kazdy z nich by musial byc podpiety tam gdzie mam
    konto. Co jest oczywiscie malo sensowne, biorac pod uwage ze bankow
    oferujacych zblizona usluge jest kilka (wbk - platnosc przelewem,
    inteligo, teraz mbank). A i tak na pewno pozostanie kilka ktore tego
    nie zapewnia (np. amazon ;-) czy inne rejestrator domen i tak bedzie
    trzeba placic karta. A jak juz mam karte to sie pojawia pytanie - po
    co mam placic przelewem/paybylink?

    No, we mnie to oni na pewno klienta miec nie beda ;-)

    --

    --w

  • 50. Data: 2002-05-23 10:46:02
    Od: "Shu Riken" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Przepraszam wszystkich za sklonowanie postu, ale tak to juz dziala portal Agory ;-(

    Wojtku,

    Oczywiscie karta daje wieksza swobode. I dlatego jest eKarta w mBanku. Ale ona jest
    platna (20 zl miesiecznie) i stosunkowo fatygujaca w obsludze (trzeba wpisywac numer,

    date waznosci i CVC).

    A pomysl - czy statystyczny klient placi za domene kilka razy w miesiacu? Otoz nie.
    Ja
    naprzykladowo srednio raz na miesiac kupuje w Merlinie. Czesto ostatnio cos na
    Allegro
    wygrzebie. Czasami zajrze do Amazona czy Cybers@mu. Inne rzeczy - od wielkiego
    dzwonu.

    Wiec dla mnie wygodniej bedzie korzystac z PayByLink w Merlinie (gdyby tak sie dalo w

    Amazonie, to bylaby bomba - ale malo prawdopodobne) niz z eKarty. I do tego
    bezpieczniej
    (TAN). I prosciej (nie trzeba jakichs dlugich numerow wpisywac).

    Pamietaj, ze polski rynek wirtualny jest stosunkowo niewielki. Wiekszosc obrotow
    generuje
    kilkanascie najwiekszych serwisow. Jezeli mBank obejmie je wszystkie swoim systemem,
    bedzie mial "w kieszeni" wiekszosc kupujacych internautow.

    Malo tego - z racji braku oplat dla kupujacego via PayByLink i generalnej prostoty
    rozwiazania, grono kupujacych moze sie powiekszyc! A to oznacza wieksze zarobki dla
    mBanku itpd.