  • 11. Data: 2004-05-17 06:12:40
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "omfumu" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c861sl$5kn$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "CEzar" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:c858qp$3fq$1@korweta.task.gda.pl...
    > > I prośba o radę: prokurator czy sąd??
    >
    > EMIGRACJA
    >
    > Dlaczego?
    >
    > Bo będzie Leppiej ;-))

    > omfumu

    Jakby nie wiek to już by mnie tu nie było :(
    CEzar

  • 12. Data: 2004-05-17 06:13:57
    Od: "CEzar" <c...@p...onet.pl>

    > To nie chodzi o bronienie kogokolwiek. Czy jak Ci np. operator telek. źle
    > zaksięguje wpłatę to czekasz i nie próbujesz tego wyjaśnić np. na
    infolinii?

    > przelania
    >
    > Jak to nie ma po co dzwonić? Przecież to najprostszy sposób rozwiązania
    > problemu.
    >

    > --
    > Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    Telefonów to ja w tej sprawie wykonałem na "1 godznię" gadania
    CEzar

  • 13. Data: 2004-05-17 06:17:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    CEzar <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja z mbanku. Powód: problemy prawne po stronie mbanku. Używanie moich
    > pieniędzy bez stosownej umowy (ale to długa historia), przedłużanie terminów

    Opowiesz? (ciekawi mnie, czy to ten sam babol systemu informatycznego co w
    Multi)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2004-05-17 06:18:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    CEzar <c...@p...onet.pl> wrote:

    > Właśnie mija 35 dzień od potwierdzenia przez mbank rezygnacji z konta,
    > a pieniążków nie ma.
    > I prośba o radę: prokurator czy sąd??

    BTW: Składałeś dyspozycję pod koniec miesiąca, czy jakoś w środku/na
    początku?
    Coś mi się kołacze, że banki mają w umowach zapisy o 30 dniach, ale w
    kontekście miesięcy kalendarzowych...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2004-05-17 07:02:38
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c858qp$3fq$1@korweta.task.gda.pl>, c...@p...onet.pl
    says...
    W watku <c858qp$3fq$1@korweta.task.gda.pl>, c...@p...onet.pl
    piszesz...
    |Wła=3Fnie mija 35 dzień od potwierdzenia przez mbank rezygnacji z konta,
    |a pieni=3Fżków nie ma.
    |I pro=3Fba o radę: prokurator czy s=3Fd??

    Coz... Sam wybrales bank ktory praktycznie nie istnieje, chyba ze sie
    przejedziesz do W-wy do ich Call Center. Podziwiam ludzi ktorzy trzymaja
    pieniadze w tzw bankach internetowych.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 16. Data: 2004-05-17 07:08:08
    Od: r...@g...pl

    Sorry, ale zdaje się,że mBank ma na całość operacji miesiąc kalendarzowy,
    rozumiany jako kolejny pełny miesiąc po dacie złożenia rezygnacji. Czyli,
    jeśli złożyłeś rezygnację np. 10 kwietnia, to kasę powienieneś otrzymać do
    końca maja...
    Pozdro,
    Qba

  • 17. Data: 2004-05-17 07:08:08
    Od: "Qba" <r...@g...pl>

  • 18. Data: 2004-05-17 07:10:31
    Od: r...@g...pl

    Jeszcze raz soryy, ale miałeś rację...
    W ich regulaminie jest mowa o 30 dniach od 'doręczenia wypowiedzenia'.
    Czyli wycofuję się z poprzedniego posta :)
    Qba

  • 19. Data: 2004-05-17 09:59:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Telefonów to ja w tej sprawie wykonałem na "1 godznię" gadania
    > CEzar

    No to pisemko poleconym za potwierdzeniem odbioru z żądaniem odsetek
    ustawowych za każdy dzień spóźnienia po 30 dniach terminu. Ewentualnie
    pisemko do arbitra.

  • 20. Data: 2004-05-17 12:01:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > Coś mi się kołacze, że banki mają w umowach zapisy o 30 dniach, ale w
    > kontekście miesięcy kalendarzowych...

    Masz rację. Kołacze Ci się. :-)