  • 1. Data: 2015-04-17 04:08:28
    Temat: Re: przerwy i zmiany w działaniu PKOBP / Nordea 17-20 kwietnia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie widzę na bankach, więc ślę. :)

    "WAM" 8...@4...com

> [...]

    > Obsługa w całej sieci PKO Banku Polskiego dostępna w standardowych
    > godzinach pracy oddziałów.

    > Płatności online:
    > * Piątek, 17 kwietnia 2015
    > Wyłączenie usługi "Płacę z iPKONET" o godz. 11:00.

    > * Sobota i niedziela, 18-19 kwietnia 2015
    > Usługa niedostępna.

    > * Poniedziałek, 20 kwietnia 2015
    > Zastąpienie "Płacę z iPKONET" przez "Płacę z iPKO" dla klientów
    > indywidualnych i klientów biznesowych, których obsługa prowadzona
    > będzie w serwisie nowe iPKO

    > I wiele innych informacji o przerwach i wyłączeniach na
    5/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-04-21 21:29:14
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Od wczoraj jestem odcięty od konta w dawnej Nordei. Na stronie
    http://www.pkobp.pl/bankowosc-elektroniczna/ipkonet/
    zmiana-serwisu-transakcyjnego/pierwsze-logowanie-do-
    nowego-ipko/ napisano - "2. Wprowadź ID użytkownika, który służył Ci dotychczas do
    logowania do serwisu iPKONET.
    3. Wprowadź kod jednorazowy z narzędzia wykorzystywanego dotychczas w iPKONET - karty
    kodów lub tokena, a następnie postepuj zgodnie z komunikatami na ekranie."

    Fahoffcy oczywiście nie wiedzą, że już od ok. bodajże 2 lat do logowania się nie
    potrzeba ani karty kodów ani tokena :)))). Na razie trzykrotnie dostałem komunikat o
    błędnym identyfikatorze lub haśle. Trza się pofatygować do placówki i stanąć z
    fahoffcami tete a tete. Brrr!!

  • 3. Data: 2015-04-24 00:31:03
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 21:29:16 UTC+2 użytkownik eisenberg napisał:
> [...]
    błędnym identyfikatorze lub haśle. Trza się pofatygować do placówki i stanąć z

    Ale nieslusznie sie czepiasz - gdyby napisali wprowadz kod jednorazowy z narzedzia
    wykorzystywanego dotychczas do zalogowania do iPKONET, to bys ich zlapal.
    Masz uzyc loginu i hasla. Oni nie twierdza, ze musiales miec to haslo do logowania.
    Logowac sie mogles do systemu Nordea i protezy ipko przed 20/4 bez tokena/hasla z
    karty -i owszem, ale nikt nie obiecal w opisie, ze nie majac tych hasel bedziesz mogl
    aktywowac nowe iPKO.

    A wiec musisz stanac twarza w twarz z fachowcami, obawiam sie juz sa to wychowankowie
    PKO BP, a nie niedobitki personelu Nordea, banku, gdzie byles klientem waznym, a nie
    masowym, a Twoja karta nazywala sie nieco godniej niz stara nazwa plus ADM ;-)