eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: przerwy i zmiany w działaniu PKOBP / Nordea 17-20 kwietnia › Re: przerwy i zmiany w działaniu PKOBP / Nordea 17-20 kwietnia
  • Data: 2015-04-21 21:29:14
    Temat: Re: przerwy i zmiany w działaniu PKOBP / Nordea 17-20 kwietnia
    Od: eisenberg <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od wczoraj jestem odcięty od konta w dawnej Nordei. Na stronie
    http://www.pkobp.pl/bankowosc-elektroniczna/ipkonet/
    zmiana-serwisu-transakcyjnego/pierwsze-logowanie-do-
    nowego-ipko/ napisano - "2. Wprowadź ID użytkownika, który służył Ci dotychczas do
    logowania do serwisu iPKONET.
    3. Wprowadź kod jednorazowy z narzędzia wykorzystywanego dotychczas w iPKONET - karty
    kodów lub tokena, a następnie postepuj zgodnie z komunikatami na ekranie."

    Fahoffcy oczywiście nie wiedzą, że już od ok. bodajże 2 lat do logowania się nie
    potrzeba ani karty kodów ani tokena :)))). Na razie trzykrotnie dostałem komunikat o
    błędnym identyfikatorze lub haśle. Trza się pofatygować do placówki i stanąć z
    fahoffcami tete a tete. Brrr!!