    From: sandokan <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeniesienie KK do BPH??
    Date: Sun, 06 Nov 2005 13:33:02 +0100

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2005-11-05 20:50, osobnik podający się za Glenn, śmiał stwierdzić, iż:

    > No, tak prawie. Musisz mieć stacjonarny, jeśli go nie masz, to
    > faktycznie jest wymóg przedstawienia rachunku za komórkę.

    ale wystarczy tylko okazac sie rachunkiem za telefon stacjonarny??
    czy trzeba go tam zostawic?? Nie usmiecha mi sie to za bardzo, bo
    chcialbym sobie VAT odliczyc za net. A rachunkow za komorke nie mam, bo
    mi nie przychodza, zrezygnowalem z nich, moge im z netu wyrukowac jak
    beda chciec

    --
    z rozmów naszych wyłania się idea występków jakich jeszcze nie było ...