    Date: Sun, 06 Nov 2005 01:11:22 +0100
    From: trainer <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeniesienie KK do BPH??

    Maciej Bebenek wrote:

    > W niektórych krajach, nawet takich, które są dla nas niedoścignionym
    > wzorem, założenie zwykłego rachunku bankowego wiąże się z koniecznością
    > okazania jakiegoś swojego rachunku - telefon czy gaz.

    a jakież to kraje są dla nas nidoścignionym wzorem, i czy to w ramach
    tego wzoru czy tylko przy okazji jest zawarta konieczność okazania
    rachunku za gaz do założenia zwykłego konta?

    10 lat temu jako klient "Concordii" czyli sezonowy pracownik na
    farmie, z kraju wtedy spoza EU, miałem konto w NatWest, kartę do
    bankomatu i niemiecka biurokracja która każe przedstawić XXX kwitów
    żeby zrobic przelew głupiego stypendium na konto nie jest tu
    niedoścignionym wzorem!

    trainer