    From: "kretek" <g...@g...pieprz.rosnie>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelewy zagraniczne i ekonta
    Date: Sat, 18 Oct 2003 18:24:22 +0200

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał:

    > 10 zl to jest dla ciebie kwota, jesli masz duze obroty?

    ok, moż kwota przy obrotach jest mała ale co z tego?

    wyobraź sobie sytuację taką:
    masz dwa sklepy z sprzętem RTV : sklep A i sklep B
    Chcesz kupić telewizor. W sklepie A który jest bliżej od Ciebie
    telewizor kosztuje powiedzmy 2010 a sklepie B 2000. Fakt to tylko
    10 pln wiec przy takiej kwocie (proporcjonalnie) niedużo,

    ale popatrz na to z innej strony:
    masz dwa sklepy z pieczywem (dla odmiany): sklep A i sklep B
    Chcesz rano kupić bułkę. W sklepie A który jest bliżej od Ciebie
    kosztuje 10,20 pln a sklepie B tylko 0,20 pln. Tutaj też róznic jest 10
    pln
    ale dlaczego chodzisz do sklepu B? :))

    zarówno w jednym i drugim przypadku chodzi o tą samą kwotę 10 pln
    ale w pierszym przypadku kwota wydaje się znacznie niższa:)

    > A musisz miec jesli potrzebujesz tyle przelewow.
    > Uwazasz, ze tylko ty powinienes otrzymywac forse za swoja prace a inni
    > powinni pracowac za darmo?

    a jaka funkcje pełnią banki? Bank i tak zarobi na moich finansach
    zdeponowanych
    na koncie, Biorąc pod uwagę że pieniadze są oprocentowane na 4% a bank
    udziela kredytów na np. 15 % to i tak zarabia róznicę. wiec napewno nie
    robi tego
    "za darmo". Ja na zarobionę przez siebie pieniadze cięzko pracuje. Nic
    nie
    przychodzi mi łatwo, więc dlaczego mam o tak wywalać pieniadze,
    Nawet te 120 pln rocznie za przelewy to wolę wydać na dzieci z domów
    dziecka
    a nie na bank.

    > Oczywiscie, ze sa banki w ktorych sa darmowe przelewy, ale w podanych
    przez
    > ciebie zalozeniach nie spelniaja wszystkich pozostalych warunkow,
    tylko ten
    > jeden...;-)
    > Powodzenia w poszukiwaniach...

    > 0 to chyba tylko w bankomatach DB?

    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/

    na stronie napisali ze z bankomatów tych banków za darmo:)

    Bank of America (USA)
    Barclays (Wielka Brytania)
    BNP Paribas (Francja)
    Scotiabank (Kanada)
    Westpac (Australia)

    > Oj chyba nie trzeba...

    Nie

    > No mowie, ze to twoj problem...;-)

    > Bodaj Citi, ale jak dopniesz do EUR to i tak z twojego (akurat
    zasobnego...)

    a to sprawdzę:)

    > www.wrozka.org
    > ;-)

    a ty to mnie zagiłąes:))) klikam i nic!!!!

    pozdrawiam i dzieki z a opowiedzi:)))

    kretek