  • Data: 2003-10-19 16:31:34
    Temat: Re: przelewy zagraniczne i ekonta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kretek" <g...@g...pieprz.rosnie> writes:

    > robię to regularnie:)

    To dobrze. Bo nie lubie ludzi, ktorzy mowia, ze cos zrobia, ale tego
    nie robia. Duzo bardziej wole takich, ktorzy nie mowia i nie robia.

    > jak chcesz to dam Ci namiary na jeden dom dziecka
    > w małej miejscowości na wschodzie Polski, który prowadzony jest
    > przez siostry zakonne. Pojedziesz zobaczysz i sam zmiekniesz w
    > jakich warunkach żyją tam dzieci. Dla mnie było to szokiem.......,
    > przypuszczam że dla Ciebie też będzie.

    Pare rzeczy w zyciu juz widzialem, wiec jestem nieco bardziej odporny
    na szok (nawet jesli pracuja tam siostry zakonne, i nikt inny by nie
    chcial).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH