    From: "kretek" <g...@g...pieprz.rosnie>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelewy zagraniczne i ekonta
    Date: Sat, 18 Oct 2003 16:59:45 +0200

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał:

    > Millenet

    > Nie przesadzasz?
    > 0,50zl/szt to duzo?

    Jeśli weźmiesz pod uwagę że przelewów jest od 20 do 30 miesiecznie
    to koszttakiego konta wzrasta o około 10-15 pln a to w skali roku jest
    już jakąż kwotą

    > Limit 1000zl

    zbyt mały, musi być około 3k

    > Sa, prowizja standardowa czyli niemala...;-)

    ale napewno mniejsza niż Western Union :)

    > A ktorys bank robi tanio przelewy za granice? IMO zaden.

    i to jest baaaardzo duży problem

    > Tak

    ale z jakimi prowizjami?\ W Deutsche Bank prowizja "0" :)

    > Tak

    Ale trzeba być zatrudnionym, a ja nie jestem. Mój dochód pochodzi
    z działalności artystycznej i jest bardzo nieregularny.

    > Koszty ich zaleza od ICH banku glownie

    > A to ma byc ROR czy firmowe?
    > Bo ja pisze o ROR

    ROR

    > Takich wymagan to nikt nie spelni.
    > Karta do bankomatu zawsze jest przypisana do konkretnego konta. Nie
    dziwne,
    > ze problem "czy przewalutowac" to problem wlasciciela konta.

    szprzedawać bankowi euro żeby zaraz je kupić? to trochę kosztowne:)

    a czy są banki z rachunkami waltowymi i z kartami do nich?
    takie w których można wypłacać euro np, w niemczech

    i czy ta sytuacja ulegnie zmianie po wejściu do UE?

    pozdr
    ]kretek