    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelewy zagraniczne i ekonta
    Date: Sat, 18 Oct 2003 13:39:40 +0200

    Użytkownik "kretek" <g...@g...pieprz.rosnie> napisał w wiadomości
    news:bmq6nb$1kdp$1@foka.aster.pl...

    > Poszukukuję banku oferującego konta o takich wymaganiach:

    Niezly koncert zyczen. Wszystkich warunkow to chyba zaden nie spelnia.
    Np. Millennium

    > - niski koszt prowadzenia rachunku

    Od 6,00 do 0,00zl/mc

    > - dostęp przez telefon (kómórkę też, ale niekoniecznie)

    Bankolinia 0-800 lub jakis numer w Wawie

    > - dostęp przez internet

    Millenet

    > - brak kosztów w przelewach do innych polskich banków

    Nie przesadzasz?
    0,50zl/szt to duzo?

    > - jak najniższe koszty wypłaty w bankomatach z dużymi limitami

    Limit 1000zl
    Koszt 0,00zl w bankomatach Mille, 1,00zl w Euronetach i 5,00zl w innych ( w
    tym zagranicznych)

    > - przelewy zagraniczne w dwóch kierunkach z jak najniższą
    > prowizją prowadzone w euro, funtach i usd.

    Sa, prowizja standardowa czyli niemala...;-)
    A ktorys bank robi tanio przelewy za granice? IMO zaden.

    > - mozliwość wypłaty w bankomatach zagranicą

    Tak

    > - linia kredytowa - nie jest mi potrzebna ewentualnie jakiś mały debet

    Tak

    > saldo miesieczne 4-7 k pln ale bardzo nieregularne wpływy.
    > najważnieszą rzeczą jest to aby klienci mogli mi wpłacać pieniadze
    > np. z Francji na konto w Polsce i nie ponosili dużych kosztów,
    > kwoty jednorazowych wpłat to od 500 do 2000 euro.

    Koszty ich zaleza od ICH banku glownie...

    A to ma byc ROR czy firmowe?
    Bo ja pisze o ROR

    > Ja wytypowałem Deutsche Bank PBC S.A ale ma jedną
    > dużą wadę: pieniądze przelane n.p w euro muszą być
    > przeksięgowanena konto złotówkowe, natomiast jeśli
    > chciałbym aby dalej pozostały w euro muszę założyć
    > konto walutowe do którego niestety nie ma dostępu przez
    > internet i nie ma karty bankomatowej, natomiat jesli chciałbym
    > aby przelać pieniązki które mam na koncie walutowym
    > na złotówkowe to musze fizycznie zgłosić się do banku
    > co jest dla mnie nie do przyjęcia. Co porponujecie?
    > może są jakieś inne banki spełaniające moje oczekiwania?

    Takich wymagan to nikt nie spelni.
    Karta do bankomatu zawsze jest przypisana do konkretnego konta. Nie dziwne,
    ze problem "czy przewalutowac" to problem wlasciciela konta.

    --
    Pozdrowienia