  • Data: 2003-08-08 09:55:35
    Temat: Re: przelewy z mBanku do BRE
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Rotfl. Czy dla Ciebie IDEA, TPSA, TPI i inne to te same firmy? (w końcu
    > wszystko to grupa kapitałowa TPSA)

    Nie. PTK Centertel Sp. z o.o. Telekomunikacja Polska SA i TP Internet
    Sp. z o.o są oddzielnymi firmami. Każda ma swój wpis w KRSie, swój NIP,
    REGON, Zarząd, Radę Nadzorczą etc.

    MBank tego wszystkiego nie ma. SL jest wiceprezesem Zarządu BRE Bank SA.
    Jeśli uważasz, że od strony prawnej mBank jest oddzialnym tworem niż BRE
    Bank SA to podaj mi NIPy i REGONy tych dwóch (w Twoim mniemaniu)
    instytucji. Zresztą jeśli masz konto w mBanku to przeczytaj z kim
    zawarłeś umowę.

    pzdr

    Tomek