  • 1. Data: 2008-01-30 09:10:47
    Temat: przelewy z citi karty - czy wprowadzono opłaty?
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Dzisiaj na wyciągu zobaczyłem dwie pozycje
    OPŁATA ZA TRANSAKCJĘ GOTÓWKOWĄ
    obie 7zł z datą 29.01. Tyle samo przelewów z karty puściłem w tym miesiącu.
    Zanim zacznę się dopytywać, reklamować itd. to może coś na grupie wiadomo na
    ten temat - czy Citi wprowadził opłaty za przelewy z karty?

    TIA
    pozdro
    zbiggy

  • 2. Data: 2008-01-30 09:22:09
    Temat: Re: przelewy z citi karty - czy wprowadzono op?aty?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    zbiggy <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Zanim zacznę się dopytywać, reklamować itd. to może coś na grupie wiadomo na
    > ten temat - czy Citi wprowadził opłaty za przelewy z karty?

    Robilem kilka przelewow w tym miesiacu, nie mam takiej pozycji, chyba
    niczego nie wprowadzili.

    a.

  • 3. Data: 2008-01-30 09:28:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sty, 10:22, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Robilem kilka przelewow w tym miesiacu, nie mam takiej pozycji, chyba
    > niczego nie wprowadzili.

    Moze odbiorca nie zalozony poprzez Citiphone?

  • 4. Data: 2008-01-30 09:31:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sty, 10:28, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    Tyle wynosi oplata za wykonanie transakcji poprzez Citiphone.
    Moze zakladajac odbiorce od razu zlecales przelew?

  • 5. Data: 2008-01-30 10:42:46
    Temat: Re: przelewy z citi karty - czy wprowadzono opłaty?
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A ja sie podepne do tematu.
    Otóż Netia co miesiąc zmienia mi nr rachunku na który musi wpłynąć należność.
    Chcąc spłacać ich rachunki przelewem z karty, muszę co miesiąc dzwonić do citi
    i zmieniać czy jest na to inne rozwiązanie? Netia nie chce mi dać stałego numeru.

    Sinus

  • 6. Data: 2008-01-30 14:01:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sinus" fnpkb6$11q$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > i zmieniać czy jest na to inne rozwiązanie? Netia nie chce mi dać stałego numeru.

    Olać Netię? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2008-01-30 14:01:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zbiggy" 1...@n...onet.pl

> [...]
    > Zanim zacznę się dopytywać, reklamować itd. to może coś na grupie wiadomo na
    > ten temat - czy Citi wprowadził opłaty za przelewy z karty?

    Może przelałeś na ,,prywatne'' konto? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-01-30 14:15:54
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > On 30 Sty, 10:28, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    >
    > Tyle wynosi oplata za wykonanie transakcji poprzez Citiphone.
    > Moze zakladajac odbiorce od razu zlecales przelew?

    Odbiorca został wprowadzony już dawno, przelewy puszczam z netu, ale może im
    się coś sypnęło tym razem i zlecenie zostało potraktowane jako wprowadzone
    przez infolinię.
    Na razie więc zapytam pocztą wewn. za co te opłaty.

  • 9. Data: 2008-01-30 14:21:11
    Od: "zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > Może przelałeś na ,,prywatne'' konto? :)

    Na te same konta co zawsze, ale przecież bank i tak nie ma możliwości
    sprawdzenia, czy podany nr np. w mbanku jest prywatny czy firmowy, nie
    wspominając o tym, że dostawca jakiejś usługi może mieć konto prywatne.

    pozdr
    zbiggy

  • 10. Data: 2008-01-30 15:24:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zbiggy" 1...@n...onet.pl

    > Na te same konta co zawsze,

    To niewiele zminienia. Może przez ileśtam razy Ci darowali,
    a teraz kazali zapłacić. Ważne jest, czy dokonałeś opłacenia
    swojej powinności typu prąd, gaz itp, czy przelałeś na prywatne
    konto, z którego sobie pobrałeś :) lub pobrac mogłeś. :)

    > ale przecież bank i tak nie ma możliwości sprawdzenia,

    Chyba ma. :) Tak jak pracowniczka biura numerów miała/ma
    możliwość sprawdzenie/podpatrzenia zastrzeżonego numeru
    telefonicznego. :)

    > czy podany nr np. w mbanku jest prywatny czy firmowy, nie
    > wspominając o tym, że dostawca jakiejś usługi może mieć konto prywatne.

    I zapewne ma, o ile jest osobą fizyczną, bo raczej
    sp z o. o. czy inna jawna nie ma prywatnego konta. :)

    --