  • 11. Data: 2005-04-07 17:52:23
    Temat: Re: przelewy z KK?
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > dotyczy to wszystkich kart kredytowych citi czy tylko podstawowych?

    U mnie działa na Goldzie standard i Goldzie BP.

  • 12. Data: 2005-04-07 17:53:41
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > I jak oni niby sprawdzają gdzie idzie ta kasa???
    >
    > pzdr
    > topjes
    Rachunek do przelewu można zdefiniować tylko przez telefon u operatora.
    Musisz podać nazwę posiadacz rachunku, na który przelewasz. Oczywiście teraz
    nazwa posiadacza nie jest sprawdzana przy przelewie, więc jest pole do
    popisu.

  • 13. Data: 2005-04-07 18:38:19
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    > dotyczy to wszystkich kart kredytowych citi czy tylko podstawowych?

    wszystkie rodzaje kart kredytowych, w tym zarówno głównych jak i dodatkowych

  • 14. Data: 2005-04-07 21:58:10
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "rsa127" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    teraz
    > nazwa posiadacza nie jest sprawdzana przy przelewie, więc jest pole do

    Ja to wiem. Dlatego się pytam - dosyć ironicznie - jak niby oni sprawdzają
    gdzie idzie kasa. Bo wg mojej wiedzy nic nie są w stanie sprawdzić.

    pzdr
    topjes